2 bilder pa samma gang!

Lordag

              
Jag & Henry Julen 2005     Miss Trouble & Miss Naughty

Var bara tvungen att lagga in 2 bilder sa har.. a kolla om jag kunde! Malin var sa snall och forklara for mig hur det skulle ga till.. skont att hon finns! xx
Idag var vi hela familjen och kaka lunch pa IKEA- billigt och bra och ungarna gillar det. Kanns lite battre an att dra till McDonalds varje gang. Sen akte vi hem till henrys mamma och umgicks med henne en stund. Sandra bjod hem oss alla till henne pa em eftersom hon satt barnvakt at Ava. Jag gjorde en god! kottfarssas som alla ungar gillade. Till och med Segun at faktiskt!

Nu sitter jag ensam hemma (forutom mina 2 sma troll- de sover sott i sina sangar- kan hora dem snarka darinne). Henry ar ute och jobbar och tjanar pengar till sin lilla familj. Han ar bra pa att jobba...
Sjalv skulle jag behova ta hand om alla hogar som ligger lite varstans i var lilla lagenhet, men kanske kan jag gora det imorgon istallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback