Vecka 34- Henry tar pa sig forklade

92801-13
Tova gar!!!  Yippie!!

Joda, nu gar hon sadar en 10-20 steg och ofta. Sa stolt mamma kan saga att hon gick innan hon var ett.. :)

Fredag

Ikvall efter jobbet ska vi bara forbereda infor Tovas fodelsedag. Tank att hon fyller 1 ar imorgon! :)

Torsdag

Efter jobbet idag var vi hela familjen pa Brent x och shoppade jobbar klader till mig. Val inne pa H&M (eftersom min budget inte riktigt racker till Hugo Boss sa blir det hederliga gamla H&M) sa kissade saklart Mia pa golvet sa upp till barnavdelningen dar vi hittade ett par coola jeans, cokar och skor till henne. Jag hittade en kjol som tillhor kavajen som jag redan har och en troja sa det var bra.

Onsdag - vi kommer till Sverige!
Nu ar det klart att vi aker till Sverige i September 2006. Biljetter bokade och klara. Kommer 23 Sep, landar vid 9.55 nat sant och aker tillbaks 30 Sep sakert vid 21.20.

Idag kommer Sandra och Jonas hem till oss pa middag. Det blir nog lasagne. Latt att slanga ihop och sa in i ugnen i nan timme eller sa.

Tisdag
Bara jobb och eftermiddagen var hur langsam som helst.
Vi hemma hos Ava och halsade pa for det ar Mias bastis. Tyvarr sa fick vi aka hem ratt sa snabbt eftersom Ava fick en reaktion av sitt penicilin, sa de var tvungna att aka till akuten. Ganska allvarligt sadant dar. Hoppas att hon ar ok.

Mandag
Ny vecka pa jobbet borjade helt ok. Skrev rapporter och kontrakt och annat och var chef var tillbaks fran semestern. Sa hade ett mote med honom over en kaffe. Han ar val ok.. har familj och sadar sa man har ju alltid nagot gemensamt- det ar bra.
Henry ar hemma denna veckan eftersom var bil har lagt av och verkstaden kan inte ta in den innan onsdag och ska da behalla den till fredag. Sa han ringer mig stup i kvarten och kollar vad som behover goras i huset- gulligt eller hur! Sa var himla fint och frascht nar jag kom hem fran jobbet idag. Tack min fina man!

Idag fyller varan kara lilla Rakel 1 ar. Jag ringde i morse for att sjunga fodelsedagssang men hon var nog inte sa himla intresserad. Eller sa var det min sangrost kanske! Grattis grattis grattis xxxx

Det blir kalas for Tova pa lordag fran klockan 15.00. Alla ar ju valkomna! Jag skriver mera om alla detaljer och hennes stora onskelista!






Kommentarer
Postat av: Malin Ahlin

GRATTIS GRATTIS från hela familjen AHLIN PUSSSSSSSSSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback