Vecka 35 - en kort vecka

Sondag
Oj, jag upptackte precis att jag inte skrivit pa jatte lange! Fy, vad daligt av mig, men ursakten ar att det har varit mycket att gora och valdigt lite tid att sitta vid datorn. Plus att jag fordjupat mig i en bok (ja, tro det eller ej men nu nar man jobbar sa hinner man ju lasa pa taget) sa den har tagir upp mycket tid. Men vad har hant? Jo i lordags hade vi ju Henrys tva barn och det var fullt os. Fast Henry tog alla pa fest och jag kunde vara hemma och, lata mig tankte du saga?, nej da jag stadade hela lagenheten fran golv till tak. 

Idag har vi varit med Melissa och Holly hela dagen och det var trevligt. Precis som forr. Och det ar skont nu for Mia och Holly leker battre an innan. Tova gillar oxa att busa med dem- hon ar faktiskt helt vild och galen ibland.. vet inte vem hon fatt det fran?  

Onsdag
Nar jag gick hemifran idag sa lag alla fortfarande och sov darhemma. Tank sa skont det sag ut dar de lag och snusade med sina teddies..
Igar var Sandra hemma hos oss och vi kakade middag tillsammans. Det var trevligt med sallskap. Mia fick vara uppe lange anda till 9 vilket inte ar jatte vanligt.
Sen korde jag hem henne med varan lanebil- en renault laguna estate. Helt ok, men konstigt att kora en sa liten bil..

Tisdag
Mandag denna veckan gick bort till att gora ingenting. Igar hade vi bank holiday har i London och da ar man ledig fran jobbet. Vi var bara hemma och latade oss, plus stada lite och rensa ut ur garderoben. Jag har insett att det ar liksom ingen ide att spara en massa klader som man hade pa sig innan man fick Mia for sa smal blir man nog inte pa lange. Och om man val blir sa smal igen sa vill man nog anda kopa nya klader (om man ska vara pessimistisk sa kanske det inte blir innan 2020! och da har val modet andrats anda.)
I sondags var vi i Wood Green shoppingcenter eftersom vi anda skulle aka och hamta varan vagn hemma hos Fam Ahlin (som Malin lanade av oss och blev kar i). Det var trevligt att traffa malin, Rakel och Fredrik -som var riktigt glad, han hade val vilat upp sig under lordagen.. Under shoppingturen fick vi springa med Mia till toa 2 ggr sa hann inte med sa mycket shopping, men bra och duktigt av henne att hon sa till att hon behovde ga pa toa.
Idag vaknade Mia vid 4! och kunde inte somna om forran typ 2 timmar senare. Skont for henne nar hon val somna om men jag skulle tyvarr upp vid 6 sa ar ganska trott nu. Vi ska ha firedrill idag pa jobbet sa alla maste utrymma till olika stallen beroende pa vart man ska vanta pa att allt ar ok igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback