God fortsattning pa Julen

Lordag
Idag var jag lite sma orolig for vad skulle jag gora nar Henry var tvungen att jobba hela dagen?? :(  Men sa ringde Malin och sa att hon kunde komma over eftersom F ville slappa lite. Harligt! Sa vi hade heldag tillsammans och gick en svang med barnen efter lucnh sa de somnade alla tre och vi kunde vila i soffan i typ en timme innan forsta barnet vaknade. Vi var sa glada.. lycka alltsa att fa lite tid att snacka skit! ;) 
Pa eftermiddagen sa hittade Fredrik hem till oss och lagade god mat som han tagit med sig till oss. Mums! Och sedan blev det "Kladdkaka a la Sara" till efterratt. Helt klart en hel lyckad kvall!

Jaha, da hade man hamtat sig fran julen har i England. Det var faktiskt jattetrevligt att ha Henrys familj har pa julmiddag. Och jag vill verkligen tacka alla er som skickade paket och som gjorde varan jul sa perfekt! Tusen tack! xxx Har ar en massa kort fran Julen 2006:

       
Mia fick fotbolls troja av Goran, "Nya" teddies fran Gudmor Nicole, Prinsesse nattlinne fran Mormor, Jattefina halsdukar hela vagen fran Kanada, Andy a Shauna

       
Tova med fint linne fran Sara C, Jag var Santas Helper, Alla paket, Jag och svarmor

   
Kusinerna Tobi ochTosin

Fredag
Idag var det dags for ett av mitt och Malins aventyr igen.. mannen skulle jobba sa vi var ensamna med barnen. Vi akte till ett badhus som ligger typ mittemellan var jag och Malin bor. Jattefint och rent och barnvanligt. Det var som pa Boras simhall en strand med vagmaskin.. fast Tova var livradd for vagorna. Vi hade kul och efter det sa blev det Brent X och titta lite pa rean, men det var alldeles for mycket folk sa vi akte snabbt hem igen. Mia och Tova var guld som alltid!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket för julkortet! :) hur går d med jobbsökandet i sverige? puss å kram hälsa henry å tacka så mkt

2006-12-30 @ 00:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback