Vecka 49 - Nar ska man fa sova en hel natt??

92801-86
Nybadade sma tjejer.. var det kortet som var dar innan men Malin trodde att det kanske var barnporr sa jag bytte till "Danslektion" istallet.. : )

Sondag
I morse sa kom jag pa att Mia och Tova blivit bjudna pa fodelsedags kalas pa Clown Town.. sa pa med party klader och ivag pa barnkalas! De alskade det och hade hur kul som helst. Jag och Henry satt mest och drack kaffe och tittade pa nar de lekte. I eftermiddag sa var jag och barnen hemma nar Henry jobbade och nu pa kvallen sa kom Elinor forbi. Dags och sova nu.. zzzz

Lordag kvall
Kom precis hem fran min kompis Olivias babyshower. Hon ska ha barn nu i slutet pa December. Det var trevligt och sa skont att ga ut utan sina barn. Jattegod mat oxa. Nu ska jag titta pa Seminfinal i Xfactor- de visar vem som aker ut nu... spannande!

Lordag morron
Tova sov hela natten och vaknade vid 7. Det var sa skont.. Med tanke pa att jag gick och la mig vid 8 igar kvall sa fick jag en hel del somn.

WOW! Idag nar jag gick in pa bloggen sa upptackte jag att min underbara bror hade fixat en ny bakgrund pa bloggen! Visst blev det fint! Hundra miljoner kramar till Andy.. xx


Fredag
Idag var jag ju ledig fran jobbet sa det var skont att fa sova lite langre i morse. Mia vakna vid 7 men Tova hon sov anda tills 8.30am.
Vid ett sa hade jag video konferensen med jobb i Sverige. Det gick helt ok. Fast jag vet inte om det ar rat jobb for mig. Vi far val se vad de erbjuder for lon. Nu ar det bara att vanta och se vad de sager.

Torsdag
Vet att jag varit dalig pa att uppdatera bloggen denna veckan men det har varit ratt sa korigt. I tisdags kvall sa gick jag och Henry faktiskt ut pa bio (Stranger than Fiction), vi hade trevligt, filmen var bra. Nar vi kom hem sa var Tova vaken.. hon ar inne i nagon period och ar orolig pa natter och kvallar. Jattejobbigt igar skrek bade hon och Mia (sympati grat) tills 9.30pm. De somnade helt utmattade! Igar kvall, under mina barns skrikperiod, sa hade jag min forsta Skype Konferens. Detta var med Michelle, Katarina och Kajsa. Det var helt toppen. Man hor jattebra och det ar helt gratis! Det maste jag saga till alla att skaffa..
Imorgon ar jag ledig fran jobbet.. ska bli sa skont att slappa lite. Innan jag kan slappa maste jag stada lite men men..

Tisdag-Onsdag
Deppig

Mandag
Ava och Kat kom forbi och lekte!
92801-85

92801-83
Nya trenden? Pyjamas och vast??


Kommentarer
Postat av: varberg

Va jobbigt det är när ungarna inte sover på nätterna! Man kan stå ut med det mesta men att inte få sova kan man bli rabiat av! Det hjälper inte att säga att dina barn kommer att sova på nätterna just nu men lugn de kommer att ordna sig. Kolla tänderna på Tova. Det kan vara en anledning. Här regnar det på tvären och vi håller på att blåsa bort.
Kramar från en gammal mamma på Vitsippestigen

2006-12-07 @ 18:14:48
Postat av: Sara

Tror du det blir innan de ar tonaringar?? :)

2006-12-08 @ 19:25:08
Postat av: varberg

Som tonåringar finns det andra problem men oftast sover de. Inte så pratbara mest mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm när man frågar. var sak har sin tid. skall till Köpenhamn o tivoli iad o insupa lite julkänsla ha de

2006-12-09 @ 07:29:47
Postat av: ann-sofie

Kan jag få er mailadress så jag kan skicka korten vi tog hälsa hela familjen

idag skall vi ut o hugga gran o solen skiner blir en fantastisk dag linda o billy skall med ha´ de´

2006-12-10 @ 09:34:46
Postat av: Anonym

Hejsan, javisst min email address ar [email protected]

2006-12-10 @ 09:51:18
Postat av: MAlin

Inte porr men man vet ju inte vad det finns för gaaaalningar där ute.

2006-12-10 @ 19:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback