Vecka 51 Nu ar det Jul

Fredag
Jo festen var rolig.. lite mycket att dricka bara.. :)

Jag och barnen akte tillsammans in till mitt jobb idag for vi hade xmas pasrt for alla barn. Det fanns kaniner, igelkottar, ormar, odler, disco, trollkarl och annat kul. Mia och Tova hade hur kul som helst. I eftermiddags sa har vi stadat och nu sover bada mina sma gullungar och klockan ar bara halv sju. Nu kan jag ha en lugn kvall och vanta in julen..

Torsdag- Sara ska ga ut med jobbet pa julmiddag!
I morse nar jag slog upp ogonen klockan 6 sa blev jag allt lite orolig for jag hade inte hort Tova pa hela natten.. oppnade hennes dorr och dar lag hon sa skont och sussade. Smog ut innan nagon hade vaknat och nu sa sitter jag pa jobbet och vantar pa att festen ska borja!! : )

Onsdag
Jag och barnen hade det sa mysigt hemma och at middag tillsammans.. sedan sa la jag Tova, nu efter att hon skrikit i 2 veckor sa haller jag henne i min famn tills hon somnar. Hon somnar pa typ 2 minuter. Hon kanner sig val trygg dar i mina armar. Under tiden sa sitter Mia sa snallt och vantar pa sin mamma.. hon ar en riktig liten angel!

Tisdag
En vanlig dag med vanliga arbetsuppgifter... Malin och Rakel kom och lunchade med mig, lika trevligt som vanligt. Ikvall blir det nog en lugn kvall.. ; )

Mandag
Idag blev jag och min kollega bjudna pa lunch av var chef. Vi stack fran jobbet vid 12.30 och lunchen holl pa i typ 4 timmar.. god mat och gott vin, valdigt gott vin- jag och chefen delade pa 2 flaskor. Sakert nat dyrt vin for det slank ner latt som bara den! Sedan missade jag mitt tag och kom hem valdigt glad och borjade laga mat till flickorna! ha ha ha Nan gang far man val vara lite busig aven nar man ar mamma!!??


Kommentarer
Postat av: Malin

god JUL min älskade vän, hoppas ni får en fin julafton och alla är nöjda och glada och att du fick en riktigt trevlig jul fest. Jag saknar dig redan. Kram

2006-12-21 @ 22:05:55
Postat av: Linda

Hej hela familjen!! Ville bara passa på att önska en god jul och gott nytt år. Krama barnen från mig. Vi ses i januari. Stora kramar Linda

2006-12-23 @ 03:39:39
Postat av: ann-sofie o frida

God Jul o Gott nytt år på er hela familjen! Vi träffas ju i januari på mera festligheter. Ge din familj en stor julkram från oss i Varberg

2006-12-23 @ 14:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback