Magsjuka

Ojda! Nu har Mia fatt magsjuka igen! Japp sa ar det. Spydde 2 ggr och ranneskit 2 ggr idag. Stackarn hon forsokte hinna till toa forsta gng men det gick liksom inte. Ja ja, det varsta verkar vara over nu. Sa hall tummarna for att natten blir lugn.

Tova var jatteglad nar vi kom och hamtade henne pa dagis idag. Hon log som en sol och skrattade hela vagen hem. Verkade nastan som de hade gett henn nagon slags kvickbacill eller nat! Skont i allafall att hon kanske verkar fatta hela grejen med dagis. Jag gillar en av froknarna som heter Julie. Hon anvander sunt fornuft.. tro det eller ej men alla gor inte det har i England!

Jo, jag skulle ju skriva denna blogg pa engelska men jag kanske skriver lite svenska med sa det blir lite omvaxling och sa kan jag trana min svenska oxa.. jag vet att svenskan inte ar alltfor bra nu for tiden.
Sorry guys - just need to practice my Swedish and thought this page would be the perfect way to do it. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback