NU BORJAR VI PA DAGIS MAMMA!

Mia mar battre idag, vaknade kl. 5! och skulle saklart inte somna om. Sa ar nagot trott nu om man sager sa.. Nar kl. var 7 sa ville hon somna om men da hade ju Tova vaknat sa det blev inget med det. Da sa jag med sur min att naha du tack nu ar det morron! Ha ha ha, hon blev skit arg.. vilken grym mamma jag ar! Morr!

Pa mandag borjar bada heltid pa dagis sa en vekca med lite lugn och ro slar inte fel. Jag ska passa pa att ga ut och kopa kavaj och annat till jobbet eftersom det ju ar ett maste. Man kan ju inte ga till jobbet i utslitna joggingbyxor man haft det senaste 2 aren.
92801-3



Idag fick vi for oss att aka till IKEA och ga runt och kolla lite. Min kompis Malin akte dit for att kopa en sang sa blev lite sugen. Det var trevligt. Mia alskar det. Hon sager att hon ska aka till Sweden! Sandra hangde med och kopte disk borste for det hade hennes familj inte skaffat. Ja dessa engelsman!

Mar lite sma kass sa ska ga och lagga mig tidigt- forsoka att fa lite sov timmar innan det ar morron eller ska jag saga gryning.. :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej tjejen!
Skönt att höra att magsjukan är bort:) Sitter på jobbet och drömmer mig ut som vanligt. Solen fortsätter att skina och jag blir bara blekare och blekare... lol... Stina har varit på besök i helgen, så det har varit fullt upp med cykelturer, sightseeing och shopping. Hon stannar tills imorgon, så det blir lite mer av den varan ikväll!! Ska till Sverige om en och en halv vecka, längtar! Hoppas du hittar ngt snyggt till jobbet:) Hörs snart!
Kram Sara

2006-07-31 @ 08:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback