Vecka 46- ännu mera besök

Torsdag
Nu var man i stadar tagen igen. Tova och Henry hjalpte till sa jag ar mycket tacksam! Tova gar mer och mer i sin mammas fotspar. 

92801-78

Vi var pa foraldramote idag. Det gick bara bra. Inget att rapportera. Snalla barn. Maste bero pa bra foraldrar eller??

Javisst, varfor kan man inte fa skriva sina egna kommentarer!

Onsdag
Jag fortsatter att soka jobb i Sverige men inget napp annu sa lange. Hoppas hoppas att nagon hor av sig snart! Nu ar jag ledig imorgon och pa fredag sa det ska bli sa skont ,sa skont. Imorgon kommer Sara!! och halsar pa oss.
Och sa ska vi ut pa svenska mammor middag pa kvallen- det blir roligt att ga ut och ata tillsammans utan barn- plus att man kanske kan ta lite vin till maten for en gangs skull!

Tack min bastis for en sadan fin kommentar! Det varmde.. xx

92801-76
Tro det eller ej, men har sitter systrarna Balogun under hela filmen och tittar pa Alla vi barn i Bullerbyn!

Mandag
Mia blev sjuk igar.. 39 i feber.. Jag ar pa jobbet och Henry ar hemma med lilltjejen.. Nej sa var det inte alls... nar jag ringde hem till Henry sa hade Mia tydligen rusat in pa dagis och ville inte stanna hemma alls. Hon madde battre ikvall sa det var val bara endagars feber. Vi har precis last 3 sagor och titta pa alsklingsfilmen- Alla vi barn i Bullerbyn


Kommentarer
Postat av: linda

hej igen sara! jo, linda och jesper här :) du skrev att ni hade bokrea så det var därför jag trodde att du kanske jobbade i en bokaffär (även om jag inte trodde det... ) så Londonbörsen?! vad gör du där? jag får en bild på dig sittande med 3 telefonerlurar och skriker "sälj, köp" och så :) (fast på engelska då)
hoppas mia kryar på sig. ha det bra nu och så. vi hörs. kram linda.

2006-11-14 @ 15:09:59
Postat av: Din bästis

Tur att dom har en sådan stark super mamma som kan ta hand om hela familjen och som aldrig blir sjuk.

2006-11-15 @ 15:53:45
Postat av: Andreas

Skriver du in dina egna kommentarer ???
"skrattar"

Postat av: Malin

Du din elak lilla bror eller stora jag bästisen finns faktiskt på riktigt bara så du vet... ;)

2006-11-16 @ 17:31:57
URL: http://mamma.blogg.se/
Postat av: Andreas

Torsdag - Mandag eftermiddag ingen uppdatering pa bloggen ..... Har du ingen el i mill hill eller vad ar det som pagar ???

2006-11-20 @ 17:44:06
URL: http://silverstierna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback