Vecka 48 - Nu kommer Sandra!!

Sondag
Idag var vi hemma hos Mama Ladi som fixade lunch till barnen och gav barnbocker till bade Mia och Tova. De gillade de verkligen! Pa hemvagen hoppade vi in pa IKEA och kopte pepparkakor som vi kunde ta med oss hem till Svenska Mammor traffen.. Sedan sa bar det av hem till Christina, Adam, Peter och Elias. Det var sa trevligt och barnen hade jattekul. Nu ar det kvall och jag ar helt slut sa ska stada, diska och fixa lite infor imorgon och sedan ska jag lagga mig och sova! zzzzz

Lordag
Elinor kom igar kvall och sova over och sedan sa har vi bara slappat hela dagen.. tog en promenad till Broadway och kopte blojor och lite mat. Sedan gjorde vi pannbiffar, med sas och potatis. Mums.

Fredag
Sa skont att det ar fredag! Vet inte omd et blir nagon VC for har inte hort nagot. Kanske blir pa mandag istallet. Jag uppdaterar sa snart jag vet....

Torsdag
Kat & Ava kom forbi pa kvallen och lekte. Mia och Ava alskar verkligen varandra. Det ar sa roligt att de har skapat en akta vanskap och inte patvingad bara for att jag och Kat umgas. Nar de skulle hem sa upptackte vi att Henry hade last in oss Sandra hade ju mina nycklar sa de kunde inte komma ut. Sa de fick klattra ut genom fonstret! Ha ha

Onsdag
Nu pa morron sa akte Linda & Co hem igen.. : ( Det var verkligen kul att ha dem har och det funka hur bra som helst med sovplats och sadar. Och det var sa trevligt att prata pa kvallarna och jag hade tur- de lagade mat till mig varje kvall!
Onsdag kvall... jag har precis lagt pa luren- hade telefon intervju for ett jobb i Sverige. Det kandes bra och nu ska vi ha video konferens pa fredag sa hall tummarna for mig alla!

Tisdag
Mycket att gora pa jobbet plus att det ringer jatte manga som vill traffa mig pa intervju.. men tyvarr sa kan jag inte komma ifran for tillfallet. Det ar hektiskt har! En glad nyhet iaf ar att min CV har blivit skickad till en arbetsgivare i Sverige sa forhoppningsvis sa ringer de mig och ger mig jobbet!!! Linda lagade mat till oss nu pa kvallen- jattegott!
Sedan fick Henry och Frida ett ryck och bestamde att de skulle ga till ChinaWhite och festa.. jag horde nar de kom hem sadar vid 3 tiden..

Mandag
Jatte trott idag.. det var antagligen rod vinet vi drack igar.. men gott var det! Denna veckan kommer vara valdigt busy pa jobbet for min kollega ar pa semester.

Kommentarer
Postat av: & co

vi tackar för att ni är så gästfria! Inte en tråkig stund hos Er. Frida var lyrisk o pratar bara om sitt o Henrys besök på Cina White!
Vi fick vänta 1 timme på Golders Green på bussen så vi frös som bara den Det var som Henry sa Boone cold
Nu är vi hemma i Sverige igen o det känns stort o öde! Ingen rushhour eller tusentals människor runt oss hela tien Gatorna känns nästan öde. Kontasterna är stora

Kramar o åter igen TACK!!

Hur gick telefoninterjuven?

2006-11-29 @ 21:57:30
Postat av: Sara

Det gick jattebra.. pa fredag vill de ha video konferens med mig! harligt! jag haller tummarna at mig sjalv.. far man det??? kram kram

Postat av: Andreas

Lycka Till med Video Konferencen !!!

2006-11-30 @ 20:20:50
URL: http://silverstierna.blogg.se
Postat av: Andreas

Da var din Bakrund andrad.... Vad tycker du om stilen ? Jag gillar den skarpt :)

2006-12-06 @ 17:29:54
URL: http://silverstierna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback