Vecka 40 - Tillbaks till verkligheten

92801-44
Har ar lite barn som var med pa traffen- Aina, Rakel, Adam, Elias, Mia och Tova

Sondag
Det var trevligt pa mamma pappa barn traffen och alla som kom hade kul. Det var lagom med manniskor sa det kandes inte rorigt. Lyckat! Det ar oxa valdigt trevligt att traffa allas man. Tova madde inte sa himla bra sa hon lag och gosade med Malin- det var sa gulligt. Man ser inte Tova ligga still sa lange nar hon ar frisk. Da ar hon vild som bara den!

Lordag
Idag hade vi besok av min kompis Sandra, Matt och deras dotter Niamh. De flyttade till Tyskland for 5 manader sedan och var i London och halsa pa. Det var sa roligt att traffa Sandra och vad Niamh hade blivit stor. Kat och Ava kom oxa forbi och Melissa, Holly och Paulo. Sa det var fullt hus. Nu sa ar jag jatte trott men maste ta nya tag eftersom vi ska ha en hel dros med svenska mammor har imorgon eftermiddag.

Torsdag-Fredag
Hande val inte sa mycket eftersom jag inte skrev.. vi var hemma hos Melissa och Holly i deras nya hus. Det var stort och fint.. och massiv tradgard, sa till sommaren kommer det bli perfekt!

Onsdag
Igar kvall nar jag kom hem fran jobbet tittade jag pa Hollyoaks i 4 timmar.. ha ha ha! Inte klokt va att jag spelat in det nar vi var i Sverige.. :) Jag glomde ju saga igar att jag ar morkharig nu. Efter typ 3 dagar pa klippen i Sverige sa fick det bli brunt tillslut. Det blev fel nar jag skulle gora slingor och sedan escalerade det bara mer och mer at fel hall. Inte alls kul men antar att det ar ok. Jag ska ta kort pa mig sjalv sa att ni far se.

Tisdag
Nu ar vi antligen tillbaks i London a verkligheten. Sverige resan var underbar.. allt gick bra. Barnen hade det kul och Henry fick forsta steget i sin tand avklarad. Nu sitter jag pa jobbet igen och tanker pa all tvatt som maste tvattas, strykas, vikas osv. Men han med att gora en hel del i sondags sa det var ju bra. Idag kanske Malin kommer in och lunchar med mig- det ska bli sa kul att se henne och Rakel!

92801-48
Hemma hos Linda, Billy och Tyson

Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt härligt att ni är tillbaka i stan igen..

Postat av: Kängru mamman

Vad det inte du som sa till mig att du bara strö tittar lite ? Nu är du allt påkomnmen spelar man in det så är man FAST kram M

2006-10-05 @ 19:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback