Vecka 41- Regn klockan 4

Onsdag-Lordag
Oj da ar det redan lordag! Hmm det basta som hande den har veckan var nog nar Malin a Rakel kom hem till oss och lagade mat- kotletter, bearnaise sas och potatis och dessutom han hon med att gora appelpaj med vanilssas! Sa underbart att komma hem fran jobbet och allt star pa bordet.
Pa torsdag tog jag ledigt halva dagen sa att jag kunde ga och gora ett ogontest. Hann med att ga pa mammatraff oxa hemma hos Anna, Matthew och Albin. Det var trevligt. Vi han snacka en massa skit och det gillar jag. Traffade en mamma som bor har i Mill Hill som heter Mose och hon kanske kan lara mig hur man flatar tosernas har eftersom hon ar halv nigerian. Ogontestet gick bra men nu maste jag alltid ha glasogon nar jag kor bil annars ar det olagligt. Ojda. Maste fixa nya glasogon snarast.
I gar var jag och Henry pa Brentan och shoppade. Jag kopte faktiskt en lyxbh pa en lyxaffar som sitter som en keps. Ja det var vart alla pengarna.
I morse nar jag horde mina tva smattingar sa titta jag pa klockan och den var 8.15 am!! Kunde inte tro att det var sant- Jag alskar er extra mycket nar ni sover lange! Ha ha ha
Idag har vi haft fullt hus med alla barnen. Vi var pa Fun Day pa dagis och det var roligt. Barnen gillade att hoppa i bouncycastle och busa med varann. Ganska lustigt att se alla froknar med sina vardagsklader pa sig. Forst kunde man se att Mia och Tova blev lite fundersamma men sen sa var det ok.
Imorgon blir det formodligen IKEA eftersom vi maste kopa en sang till Mia. Stackarn hon har knappt plats att rata ut den lilla kroppen..

92801-34

Tisdag
Jo alltsa- varje dag klockan 4 sa regnar det. Precis nar jag ska hem. Visst ar det typiskt! Vi far se senare om det hander idag- hoppas inte for jag glomde paraply.. :(

Mandag
Jag och Malin bestamde oss for att traffas pa lunchen och aka till Shepheards Bush och handla tyg.. Det later ju som ett trevligt upptag men kanske inte om man bara har en timme pa sig! Ialla fall sagt och gjort. Vi akte dit- Rakel i vagnen var sa snall sa.. och vi hittade fina tyger sa att vi kan gora en puff. Eller vad menar jag med vi- Malin ska gora tva! till mig. Hon ar ju alldeles for gullig! Sen stress tillbaks till jobbet. Nar jag kom dit sa hade dagis forsokt att ringa mig och alla var oroliga och undrade var jag var.. hmm.. Henry fick hamta Tova och aka till doktorn for de tyckte att hon hade utslag och betedde sig konstigt. Men doktorn sa att det inte var nagon fara och nar jag senare kom hem sa var hon helt ok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback