Vecka 38 - Nu aker vi till Sverige!

Fredag
Jag har packat klart.. klockan ar 11pm och jag ska sova i nagra timmar innan vi maste upp igen. Imorgon aker vi till Sverige! Vi ses om en vecka! :)

Torsdag
Idag var jag pa Squaremeal Show med jobbet och stod upp hela dagen i hogklackat och nu har jag jatteont i fotterna + super trott.. Jag gillar verkligen inte att vara pa sana massor. Det ar urtrakigt och man maste vara sa himla trevlig hela tiden mot alla.. Nar det val var over sa fick jag vanta pa en taxi i tyo en halvtimme sa kunde inte hamta barnen fran dagis i tid och nar jag kom hem blev det kaos eftersom alla var trotta och hungriga. Sen upptackte jag att jag inte hade nagra blojor till Tova. Hon har nu en av Mias pa sig (som ar typ 3 storlekar for stor!).
Barnen sover i alla fall och jag forsoker stada och fixa lite for imorgon maste jag packa och sen aker vi ju vid 3.30 am pa lordag morron.
Henry korde sin mamma till flygplatsen idag och det hade varit en sak for sig- hon hade vagrat att lamna ifran sig sitt handbaggage, man far ju bara ha med sig valdigt lite och ingen mat, dryck etc, men det kande ju inte hon for sa efter typ 1 timmes brak sa gick hon med pa att ge till Henry. Ja, ja.. bara man inte blir san nar man blir gammal.. ha ha ha
Imorgon hoppas jag att Malin och Rakel kommer och lunchar med mig annars sa hinner vi inte ses och jag saknar henne. Plus att det var meningen att jag skulle ga ut med Svenska Mammor och ata idag men Henry fick ett jobb som han inte kunde tacka nej till. Sa ar det.. :(

Tisdag- Malins fodelsedag!
Idag fyller Malin ar- men hon ar i Sverige sa det blir inga grattis kramar dar inte- men vi tanker pa henne!
Som ni ser sa ar det en hel del med fodelsedagar i September! man hinner inte med allt.. :)

Mandag- Mamma fyller 50!!
Idag fyller mamma 50, men hon sitter for tillfallet pa en strand nagonstand utomlands. Grattis i alla fall! :)

Sondag- Brorsan fyller ar!!
Men han ar i Canada sa kan inte komma med tarta for det blir lite langt. Men har kommer ett stort grattis!


Kommentarer
Postat av: Malin Ahlin

Nu är vi hemma verkligen skönt ska bli så kul att ses miss you darling XXX


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback