Vecka 31- Vi langtar till Sverige...

Mandag
Idag var det fint vader igen- jag tror sommaren ar har nu! Harligt.. :) Vi gick till parken i dag pa formiddagen och lekte lite.. sedan var vi hemma hos Cat och Ava pa lunch och nu ar vi hemma igen och tittar pa Little Mermaid 2.

Jag (Mia & Tova hjalpte till ett tag men det blev lite val kladdigt!) har forresten malat om tjejernas bord- Mia bestallde rosa farg sa klart:

image168
... och jag kan se pa kortet nu att vi nog behover mala om vaggen oxa!! ;)

Mia hon pratar mycket om Sverige och sager att hon vill aka till mormor och grandpa.. fraga mig inte varfor hon sager mormor pa svenska och grandpa pa engelska.. jag sager ok vi far kolla om det finns nagra billiga biljetter. Let's just go now mummy sager hon da.. ja det ar inte latt att forklara att det tar lite langre tid an sa...

Kommentarer
Postat av: ia

ja, ni får se till att pallra er hit! : )

2007-08-06 @ 18:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback