Vecka 32 Tiden gar sa fort...

Fredag
Jaha sa var det fredag igen da.. tisdag-torsdag jobbade jag ju som vanligt och det gick bra. Borjar lara kanna kollegor och mera insikt om saker och ting. Kul ar det iaf..

Idag var vi hemma pa morgonen med Henry som tog lite sovmorgon och sedan gjorde jag lucnh och sorterade in alla Mia och Tovas konst i en parm.. snart ska vi ju flytta sa jag forsoker att organisera mig sjalv lite grann. Ava och Cat kom forbi en stund och sedan akte vi och traffade Christina, Adam och Elias i parken.

Mia klattrar i trad
image171

Tova alskar att gunga men blir ratt sa arg (se nedan) nar man fragar om hon har gungat klart- da sager hon bara "higher higher"
image170

Igar kvall sa traffades jag och Josse pa IKEA vid 21.30 pa en fika. Det var ett litet impulsmote men verkligen trevligt! Det var hur packat som helst nar jag kom dit jag fick kora runt och leta parkering- tro det eller ej! Sedan kopte jag lite burkar till koket och nya skarbrador.

Mandag
Forra veckan sprang ivag totalt och jag har precis upptackt att jag inte uppdaterat bloggen pa en hel vecka! inte bra jag far bli battre pa det dar..
Tisdag-Torsdag jobbade jag ju och det var trevligt chefen var dar sa vi gick igenom en del saker, larde mig lite mera om programmen vi saljer och aven mera om olja och gas industrin- intressant. Sedan tog jag med mig min laptop hem over helgen sa nu kan jag internetta overallt varsomhelst i huset och det ar toppen!
I fredags var vi inne pa mitt gamla jobb och kakade lunch- jag fick kort och ett super fint armband i silver som avskedspresent. Sedan akte vi hem och gick till parken och lekte en stund och sa avslutade vi dagen med middag hemma hos Cat & Co..
Lordag var Elinors fodelsedag sa hon kom hem till oss pa eftermiddagen men forst han vi med lite shopping, jag kopte ett par nya jeans, skor och en ny topp till kvallens fest sa att jag kunde se riktigt snyyg ut. Innan vi gick ut tog vi lite drinkar har hemma och sedan in till nattklubb som Elinor bokat in oss pa VIP lista sa det var ju bra. Tyvarr sa vaknade vi alla pa sondag morgon och hade varldens trakeps. Och sjalv somnade jag inte forran vid 3am och sedan upp igenb vid 6.30am nar Mia vaknade. Det var lite jobbigt igar men man overlevde- som mamma sa gar ju livet vidare aven om bade Elinor och Henry slappade hela dagen sa fick jag fixa anda.
Idag har vi bara varit hemma och en stund i parken dar jag gav barnen medtagen lunch tyvarr sa blev vi attackerade av en hund som smaskade i sig allt och jag blev super arg och tvingade hundagaren att kopa lunch till tjejerna!! 

image169
Nu ar det sommar! Tova med bilnycklar och pappas solglasogon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback