Vecka 34 Nu flyttar vi!

Onsdag
Idag jobbar jag som vanligt men direkt efter jobbet sa aker jag ner till Henrys jobb och overaskar honom! Jag har namligen fatt biljetter till Arsenal matchen ikvall! Henry kommer inte tro det ar sant. Det blir en perfekt tidig fodelsedagspresent.. och jag far njuta av presenten jag med! Anna ska vara med barnen hela dagen och kvallen sa jag hoppas verkligen att det gar bra for henne. Barnen har ju varit lite vilda med henne.. :(

En annan glad nyhet ar att vi har skaffat en live in au-pair.. hon heter Jennie och kommer till oss den 7 September. Det ska bli sa spannande!

Mandag
Idag var det bank holiday har i UK sa Henry var hemma med oss hela dagen. Vi gick till parken och traffade Mose och hennes lilla familj (hon ar svenska hennes man ar nigerian) och Cat, Robert och Ava kom aka forbi en stund. Sedan akte vi till Homebase och inhandlade en massa stadgrejer och tejp att klistra igen alla flyttlador med. Ikvall gjorde jag en kottfarspaj som smakade mums!

Pa lordag flyttar vi sa nu borjar det verkligen narma sig- kanns konstigt att lamna lagenheten vi har ju bott har i 4 ar.. men vi far ju leva lyx ett tag i ett stort hus med fin tradgard.


Kommentarer
Postat av: Andreas & Shauna

Grattis Till Tova fran Kanada :)

Postat av: Lars

Hoppas att matchen var bra. Mål blev det ju flera och mycket folk var det.

2007-08-31 @ 10:36:41
Postat av: Sara

Ja det markte vi nar vi skulle hem och alla skulle ta tuben! ;)

2007-08-31 @ 13:12:39
Postat av: ia

då var man ägare av en nintendo wii : ) superhäftig

2007-09-02 @ 15:21:54
Postat av: ia

då var man ägare av en nintendo wii : ) superhäftig

2007-09-02 @ 15:22:04
Postat av: Doris Almén

Wow! Hittade er på bloggen kul! Va kul att se er! Hoppas ni har det bra! Blogga mig vetja? Kram Moster Doris

2007-09-02 @ 19:28:15
URL: http://dorran.blogg.se
Postat av: Sara

Grattis till nytt hus och till Tovas 2-års födelseda´!
Kramar fr Sara i Linköping

2007-09-03 @ 20:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback