God Jul

Dan fore dopparedan..
Barnen sover jag sitter vid datorn och Henry kollar pa film... inget bingolotto har inte pa uppesittarkvall! Idag ar ju dan fore julafton men det kanns lite konstigt har for har ar det ju inte jul forran pa tisdag. Da ska vi ha hela Henrys familj pa julmiddag. Vi blir 8 vuxna och 4 barn sa det blir sakert fullt os! (jag har kopt pappers tallrikar, plats glas for jag tanker INTE sta och diska for hand efter 8 pers!) 
Tack vare mina underbara foraldrar sa har vi ett super fint stort koksbord som alla far plats vid. Tror det far plats 10-12 personer om man satter i alla plattor. Sa tusen tack mamma och pappa for att ni alltid vet precis vad som gor mig glad!
Imorgon ska vi anda ha en liten svensk jul har.. pa morgonen kommer nog tomten fran Sverige med paket och sedan kommer Cat, Robert & Ava forbi sa vi ska kaka lite jullunch tillsammans. Pa kvallen kommer Henrys bror och hans tjej och sover over eftersom det inte gar tag pa juldagen och de har ingen bil.

Vi vill iallafall onska alla er i Sverige en riktigt God Jul och hoppas ni far det underbart! Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny Wegstedt

Hej hej! Låter som ni har det supermysigt, massa julpussar o kramar till er!!

2007-12-23 @ 23:34:19
Postat av: Jennie Svensson

God Jul!! Hoppas ni får en supermysig jul...Här hemma lyser snön med sin frånvaro, så den rätta julkänslan saknas... Men det blir nog jättebra iaf... Pussar o kramar från Jennie

2007-12-24 @ 14:06:55
Postat av: Andreas & Shauna

GOD JUL !!!!

Postat av: Isabelle & Danne

God Jul!

2007-12-24 @ 17:48:36
Postat av: Sara

God Jul pa er alla- det varmer med sa manga julhalsningar! Kram :)

2007-12-24 @ 22:52:16
Postat av: Mamma och Göran

God fortsättning på julen.

2007-12-25 @ 15:21:11
Postat av: moster Doris

God Jul från oss till er!

2007-12-25 @ 20:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback