Vecka 6

Torsdag- SNO KAOS!!!
Jag ser det snoar, jag ser det snoar... La la la la
Idag nar jag och familjen vaknade sa var hela varlden tackt med sno! Jag byltade pa mig mossa, vantar, halsduk och snoskor? och pulsade fram i snon hela vagen till stationen for att ta taget till jobbet. Det gick bara bra, men sag ut som en snogubbe nar jag kom fram eftersom det snoade kraftigt hela vagen.
Nar jag val kom fram till jobbet sa ringer dagis typ en timme senare och sager att jag maste hamta barnen for att dagiset ska stanga klockan 13:00. Jaha, varfor det sa jag?? Jo det ar ju pa tok for mycket sno darute.. ha ha ha Jag trodde de skamtade forst. Men sa ar det nar det kommer sno i London. En hel stad slutar fungera..

Mandag-Onsdag
Oj, redan Onsdag.. dagarna gar sa fort nar man har roligt!
I mandags sa stannade jag hemma och vilade for jag var sa trott och kande mig faktiskt lite sma sjuk. Barnen fick ga till dagis och jag latade mig framfor TV:n hela dagen. Harligt! Melissa tittade in med sin lille Luca, som inte ar sa liten langre.. vaxer sa det knakar. 

Igar kvall sa fragade jag Elinor om hon kunde sitta barnvakt. Hon sa saklart ja- tusen tack! Jag och min man fick for ett tag sedan 4 gratis bio biljetter som vi maste utnyttja innan nasta vecka. Alltsa gick vi pa bio. dreamgirls. Den var bra fast lite val mycket sang och sadar. Men det var mycket trevligt att ga ut tillsammans. Det maste vi nog gora igen snart. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback