Vecka 7

Sondag
Idag tog jag och tjejerna det lugnt pa morron nar pappa var ute och jobbade. Lite mys i soffan, det var harligt. Sedan nar Henry kom hem sa kaka vi lunch tillsammans sa det blev en riktig familjedag..

Lordag
Idag sa var Henrys barn hos oss och nar de ar har sa har vi alltid fullt upp. Vi akte med Mia till Ava, de brukar alltid leka pa lordagar hemma hos Fam Oppenheimer och sedan sa drog vi andra till Barnet och hamtade Segun. Sen bar det av till Brent X och det var forvanatsvart lite folk dar for att vara en lordag. Vi letade en liten present till vara vanner som precis fatt en liten son. Det slutade med att vi kopte en liten drakt pa H&M. Efter ett par timmas shopping med 4! jattesnalla barn sa bestamde vi oss for att avsluta dagen pa Topsy Turvy World. Det var alla glada at och alla sprang av sig ordentligt. Pa hemvagen stannade vi till hemma hos Marcus och Sarah och deras 1 veckas gamla son. Jattesot och sa snall. Jag gav Sarah lite rad och fick lillen att somna. Ja lite erfarenhet har man ju av smattingar.. :)

Nu sa har Henry akt hem med barnen och ut och jobba och jag sitter ensam hemma med en kopp te i handen.. ska slappa och inte br mig om allt som egentligen maste goras i huset!

Fredag
Antligen fredag.. har sitter jag igen vid 7 pa jobbet och ser till att allt gar som det ska. Jag ar trott idag och det ska bli sa skont att slappa i helgen.

Torsdag
Idag jobbar jag i studiorna eftersom Hassan ar ledig.. sa var uppe redan 5.30am. Hjalp! Sprang till taget och hann precis med det.. senare idag aker vi nog hem till Kat och Ava.

Onsdag
Idag lunchade jag med en kollega Emma.. hon ar tillsammans med en svensk kille sa det ar ite roligt att snacka svenska med henne, eller hon forsoker men ar fortfarande pa nyborjarstadiet.. :) Hon ar iallafall bra for hon har mycket bra rad att komma med nar det galler mitt jobb. Sedan sa gick jag upp till personal avdelning och pratade med dem och sa att jag har en personlig kris. Da gick de med pa att jag far borja min deltid redan i Mars. Det kanns skont att iallafall en av alla kriser ar over.

Tisdag
Idag kom Malin och Rakel in till jobbet och lunchade med mig.. det var  lika trevligt som vanligt och dagens hojdpunkt. Pa kvallen sa tittade Olivia, Zack och Sienna in. Lillan har blivit sa stor.. redan 6 veckor!

Mandag
Nu regnar det - regnet star som spon i backen och det ar varmt.. har aldrig forstatt hur vadret funkar har i London. Forra veckan hade vi sa fint med sno..
I helgen hade jag och Malin trevligt tillsammans- som vanligt.. Vi var pa Clowntown med alla barnen. Lyckades smita in utan att betala och tur var val det for nar vi kom dit sa var klockan redan 11.30 och det var smockfullt. Jag gillar inte nar det blir for mycket folk for da kan jag inte halla reda pa bada barnen. Sa vi smet ut igen efter en halvtimme eller sa och stack till McDonalds och kaka lunch. Barnen var glada och matta och dackade alla tre i bilen (som jag hade fatt lana av Henry tro det eller ej!) sa jag och Malin satt i bilen i nagra timmar och snacka skit. Harligt med lite vuxen tid ibland oxa. Jag onskar verkligen att vi bodde narmare varann (fast da hade val jag flyttat in dit vid det har laget.. ;)  

Kommentarer
Postat av: Malin

Det får du gärna flytta in alltså :)
tack för en trevlig helg som vanligt.. Stora kramen

2007-02-13 @ 10:03:02
Postat av: Malin

HAPPY VALENTINE

2007-02-14 @ 09:51:50
Postat av: Malin

Du är en riktig kämpe du en pippi långstrump kombinerat med bamse.

2007-02-15 @ 21:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback