Vecka 8

92801-117

Sondag
Eftersom Henry jobbade hela natten sa tog jag, Mia och Tova en promenad hem till Kat, Ava och Robert ock lekte lite. Sedan blev vi bjudna pa en super god engelsk "Sunday Lunch" som Kat hade lagat till. Mums! Nu har vi precis kommit hem och bada mina sma toser ligger och sover sa skont i sina sangar. Nu ar det skont att vara mamma! I eftermiddag blir det nog bara hemma mys..

Lordag
Nu pa morronen sa akte vi hela familjen och hamtade Mama Ladi och korde henne till flygplatsen. Tova och Mia var helt till sig nar de saga lla flygplan pa sa nara hall. Haftigt! Sedan akte vi till IKEA och kakade lite lunch. De gillades starkt av Mia och Tova som alskar IKEA precis som mamma! (Lite svenskt blod i sig.. ) Efter det sa var vi runt och kolla i affarer. Vi hade en trevligt dag tillsammans.

Nu ar Henry ute och jobbar sa jag tar det lugnt..

Fredag
Idag sa spenderade jag min dag hemma hos Malin och vi snacka mest skit, stadade och sprattade och nalade ihop hennes lakan som hon ska sy.. ja det var nagot nytt.. Rakel sov i typ 3 timmar och da fick vi tid att vila och snacka annu mera skit. Sedan drog vi till IKEA och kaka varmkorv och glass. Sa hamtade vi mina tva sma troll och sa levde alla tre loppan har hemma och lite bad han vi med oxa. Jag korde Malin och Rakel hem (och Tova var oxa med) och nu ar jag trott och ska lagga mig. Imorgon ska vi till Heathorw med Mama Ladi sa det blir att ga upp tidigt.

92801-118
Mia, Tova & Rakel busar i sangen

Torsdag
Idag hade jag och Mia en Mamma-Mia dag tillsammans. Vi kakade frukost och sedan lekte Mia lite med PlayDoh (som hon ju aldrig kan gora nar Tova ar hemma for hon forstor bara) och sedan kom Ava och Kat forbi sa vi lekte och kakade lunch pa McDonalds. Mumms..

Nu har jag fatt min nya vagn! Den ar jattefin!

92801-119

Onsdag
Tova spydde pa vagen till dagis-stackarn bara satt dar i bilstolen och spydde och spydde och sedan somnade hon utmattad i sina egna spyor.. Usch min lilla alsking.. sa hon fick stanna hemma med mamma och mysa. Det visade sig senare att det var inget fel pa henne hon hade nog bara en massa slem i halsen. Hon sprang omkring har hemma och levde loppan.. xxx

Tisdag
Jag ar hemma idag och vilar upp mig.. ska ta med mig Tova till Svenska Kyrkan senare och ata kanelbullar! Mums.. :)
Nu har jag precis kommit hem fran Svenska Kyrkan dar jag och Tova at SEMLOR (japp Pappa du hade ratt!) och drack kaffe och Tova hon lekte som bara den med Rakel.. jag satt och snacka en massa skit med Malin.

Mandag
Hem till Ava och Kat och lekte..


Andy- har ar min nya harfarg- jattemorkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback