Vecka 1

Sondag
Idag skulle Henry jobba sa jag och barnen akte till Science Museum (favorit i repris) med Malin och Rakel. Jag hade singel vagnen och stabradan med mig eftersom tvillingvagnen inte funkar pa tuben och i rulltrappor. Pa vagen dit gick det jattebra och vi anlande snabbt och latt. Sedan at vi lunch, medans Tova sov i vagnen. Mia lekte pa som en galning- hon verkligen alskar att vara dar. Nar Tova vaknade sa kakade hon lucnh och sedan beslutade vi oss for att aka hem for det var pa tok for mycket folk och man blev lite smatt orolig att man skulle tappa bort ett barn eller tva. Men Mia var ju saklart trott sa jag la henne i vagnen och tog Tova i baby bjorn (ja, hon passar fortfarande- fast jag vet inte med vikten??) Det var ganska tungt och tank dig efter typ 10 minuter sa svettades jag ratt sa rejalt. Upp och ner i trappor och hit och dit, nar vi antligen kom hem till Malin sa var jag typ slutkord! Det var nog varre an ett traningspass! Sa nu har jag verkligen bestamt mig for att fixa en Phil & Teds!

Nu sitter jag och vantar pa att Elinor ska komma over och umgas lite med mig! :) Sedan blir det val sang- hela kroppen varker...

Lordag
Ingen uppdatering pa bloggen pa 4 dagar! Fy pa mig! Saken ar den att vi har inte haft nagot internet eftersom Henry avbestallde det sa att vi kan leva budget liv nu.. harligt.. nu ar jag inloggad pa grannen wireless connection. Va!? Ar det olagligt??????????????????

Tisdag
Nu ar man tillbaks pa jobbet igen efter 5 dagars ledigt.. det ar inget att gora och de flesta ar fortfarande pa semester sa det ar trakigt och segt..

Kommentarer
Postat av: Andreas

Nix det ar inte olagligt.... bara om du hackar derassakerhets kod .....
Jag var lite halv kass pa att updatera i veckan har med. varan dator ar sonder den gar inte att kora igang ibland san ar jag val fick i gang den..... nu kan jag inte riskera att stanga av den.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback