Vecka 5- Livet gar vidare...

...utan att man uppdaterar bloggen pa en manad. Sorry till alla trogna lasare..

Fredag
Helgen ar har!

Torsdag
Imorse nar vi vaknade sa hade vi Elinor liggandes pa var madrass i vardagsrummet. Mia och Tova blev glatt overaskade. Mia vaknade och skrek i en sadar 20 minuter for hon inte ville kla pa sig sa det maste varit ett harligt uppvaknande for Elinor.. :)
Nar vi kom hem efter dagis sa hade Elinor lagat mat at oss alla- det gor livet vart att leva!

Onsdag- Glada nyheter :)
Nu har jag fatt brev av jobbet dar de skrev att jag far jobba 3 dagar i veckan!! Vilken lycka! Alla pa jobbet ar sa glada for mig och de fattar inte hu snabbt det gick! Jag kan bara saga att det maste bero pa min charm! Ha ha ha

Tisdag
Vi fick besok av Olivia och hennes son Zachary. Trevligt men jag ar sa trott. Jobbigt att borja jobba igen efter semestern. Man hade ju vant sig vid att bara lata sig och sova iaf till 7 varje morron. Sedan har jag typ hela lagenheten full av tvatt plus att jag verkligen maste stada- det ar skit smutsigt. Mamma hade fatt ett slag om hon sett hur det ser ut!

Mandag- tillbaks till verkligheten
Igar kom vi hem efter en vecka i Sverige. Jattekul att traffa hela familjen och alla vanner. Det var meningen att det skulle vara semester men bade Mia och Tova var ena rena sma busfron och varken jag, Henry eller nan annan for den delen fick en lugn stund. Budgetsnack och tandbesok gjorde att veckan gick alldeles for fort och nu ar man tillbaks pa jobbet med en sadar 60 email att ga igenom. Inte sa kul! :(

Henry fick sin tand gjord antligen och det blev verkligen sa himla bra. Ska ta kort och lagga in sa snart jag hinner. Tusen tack till pappa som staller upp i vatt och torrt.

Mamma och Goran stallde upp med mat och husrum och vi ar evigt tacksamma! Och all hjalp med barnen ar sa skont for mig som aldrig far en lugn stund har hemma i London.

Lindas brollop var hojdpunkten pa semestern. Linda var superfin och sa kul att se henne med klanning, smink och haruppsattning. Hon var stralande vacker! Maten var god och sallskap trevligt. En ara att fa dela den dagen med en av mina aldsta vanner och hennes familj.


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej hela familjen!! Tack för att ni var med och gjorde vårt bröllop helt fantastiskt, för det var det verkligen! Hoppas Henry hade överseende med all svenska...och att ni hade roligt ändå. Tyvärr är det som alltid, man hinner inte prata med alla. Igår vid presentöppningen hade alla kort och paket hamnat i en stor röra så vi hade ibland svårt att lista ut vem som gett vad. Om jag tror rätt så var de fina Leonardo-glasen från er?? Om inte så hoppas jag du har överseende med mig och att jag inte fått riktigt ordning på det... Lägg gärna ett mail till mig eller slå en pling om du hinner, på sön åker vi sen. Än en gång stort tack! Vi är så nöjda! Stora kramar Linda och Billy

2007-01-29 @ 15:37:45
Postat av: Sara

ja och den dyra champagnen och vinboxen oxa.. :) vi hade sa trevligt! xxx

Postat av: ann-sofie

Hej sara du har fått fel cd med kort utav mig släng den om du inte vill titta på mina släktingar i danmark skall försöka maila de rätta till dig det var kul att se er båda på bröllopet ni var så fina

kram ann-sofie

2007-02-01 @ 18:21:10
Postat av: Sara

Fast jag sag inga danska slaktingar??? Jag tror det var ratt kort.. :) Det var sa kul att traffa er igen och brollopet var underbart. Hur gar det hemma i vintervadret?

2007-02-02 @ 12:06:06
URL: http://runesson.blogg.se
Postat av: ann-sofie o frida

Va bra då har jag bara gjort fel på en cd vi har skitväder men vi bryr oss inte linda o billy drar till costa rica och vi, janne o jag till thailand i 2 veckor härligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hälsa din familj och krama
Ann-Sofie

2007-02-02 @ 15:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback