Vecka 27 - Nu fyller Mia 3 ar!!!

Onsdag 4 Juli - Mia fyller 3 ar Hipp Hipp Hurra!

Tisdag
Idag jobbade jag halvdag for Mia och jag skulle ju aka till sjukhuset och ha ultraljud for hennes njurar. Nar vi val kom dit sa hittade dem inte henne pa listan och tillslut sa kom de pa att det skulle varit 31 Juli och inte 3 Juli- men det var ju inte mitt problem direkt. Sa doktorn tog emot oss direkt efterom stackars Mia holl pa kissa ner sig efter all dricka jag tvingat i henne. Det verkade som scanmannen tyckte att det sag ratt sa bra ut.. lite vatska i urinblasan och njurar efter hon tomt men annars sa sag det normalt ut. Men han skulle skicka till doktorn sa far vi veta.

Nu sitter jag sjalv har hemma och ska val titta pa Big Brother.. Henry har gatt pa bio.

Mandag
Idag ska vi ta det lugnt vi mar alla lite sisadar.. vi kanske kor hem till Melissa & Co om vi orkar.

Nej det blev inte alls en lugn dag.. vi akte hem till Melissa pa morgonen men dar blev det brak mellan alla barnen framfor allt Mia och Holly.. sa da korde jag och Cat hem till oss och fixade lunch till tjejerna som at jattebra och sa lekte de bra. Efter det var jag bjuden hem till Lina som har en dotter Sally i Tovas alder. Christina, Adam och Elias var oxa dar.. plus att jag erbjod Cat att ha Ava i nagra timmar nar hon alte hem och strok lite skjortor. Sa det var 6 barn och tro det eller ej- Inte ett enda brak pa 2 timmar!! Det var verkligen en lyckad mammatraff. Cat fixade middag till tjejerna och sen akte vi till station och hamtade Henry. Mia dackade i bilen och Tova har oxa somnat sa verkligen skont att jag kan slappa i soffan ett par timmar innan jag gar och lagger mig. Imorgon ska vi pa ultraljud med Mias urinvagsinfektion.. hoppas att det gar bra.

Kommentarer
Postat av: Andreas

GRATTIS MIA !!!!!!!!
Fran alla i Kanada :)

Postat av: Sara

Hejsan alla.. jag ville bara saga tusen tack till alla som horde av sig igar och gratulerade Mia pa hennes fodelsedag! Kram Sara

2007-07-05 @ 12:23:46
Postat av: ia

nu får du allt ta o lägga ut lite bilder! jag ska försöka fixa ett sånt där kort så jag kan ringa dig sen. ha en bra dag. kram lillsystern

2007-07-06 @ 04:08:30
Postat av: Lars

Grattis Mia.

2007-07-06 @ 13:01:45
Postat av: Sara

Ok.. ja ja.. det var sa att jag trodde jag tappat kameran och kudne inte hitta den nagonstans sa darfor kunde jag ju inte heller ta kort.. men tank under en av alla hundra hogar har i lagenheten sa hittade jag den igar.. sa nu finns en massa nya kort- enjoy! Kram

2007-07-07 @ 22:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback