Vecka 23

Lordag
Vi var stor familj idag sa det blev det gamla vanliga att aka hem till Henrys mamma och halsa pa. Dar fick barnen korv-frankfurters som de gillar. Pa morgonen sa ringde Ava och fragade Mia: "Can you come to my house today?" och da sa Mia: "I have to ask my mummy and daddy" Sen sa Ava till mig: "Can you drop Mia over please" Det ar sa roligt hur de bestammer och pratar med varandra.

Fredag
Idag akte jag och min a dottrar hem till Josse och Noah i Ealing och halsade pa. Stackars Josse hon ar inte van vid att ha 2 sma busungar hemma. Noah ar ju bara 6 manader sa inte precis vildisar som Mia & Tova. Sen korde vi hem och tvattade och stadade. Ikvall kommer Helen.

Onsdag
Trakig dag pa jobbet men nu har jag precis varit pa ASDA och handlat mat.. och det ar jatte sent- klockan ar typ 12! Sa har lange har jag nog inte varit uppe pa flera ar.. ;) Imorgon ska Jenny, Tobias och barnen aka till London Aquarium sa var tvungen att aka och shoppa lite picnic. Det blir ju iaf billigare sa an att kopa lunch darinne.

Tisdag
Idag var jag pa jobb intervju och blev erbjuden jobbet.. :) Jag berattar mera senare om det blir nagot.

Mandag
Trakigt vader igen!

Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor

Trevligt att Mia börjar prata i telefon det
är duktigt. Tacka Mia och Tova för dom fina
teckningarna jag har dom här på jobbet. Puss på er
alla

2007-06-11 @ 08:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback