Vecka 26

Sondag
Pa morgonen tog vi det lugnt, eller nja.. jag stadade och lagade mat och fixade i lagenheten och de andra tog det lugnt! ;) Sedan akte vi hem till Mama Ladi och grattade henne pa hennes fodelsedag.. men hon var lika otacksam som vanligt.
Pa eftermiddagen sa kom Anna en ny au-pair och halsade pa och hon var verkligen en jattego tjej sa henne ska vi anstalla nu i nagra manader eftersom Jenny aker hem. Sen far vi se om vi bor kvar har eller om vi flyttar och har en live-in au-pair. Vi far se..
Jenny var barnvakt ikvall sa jag och Henry gick till the Orange Tree och at pubmat och tog ett glas vin- det var underbart gott. Sen promenerade vi i omradet det ar sa fint , gront och det kanns som landet.. jag onskar att jag hade rad att kopa ett hus dar! Sa lange jag inte vinner pa lotto sa gar det nog inte- £1,200.000 kostar de flesta hus. 

Lordag
Ojda vad veckan har gatt fort! Jag har inte alls hunnit med att uppdatera heller. Nu idag sa har vi varit pa ett fullsmockat Brent X och kopt en fodelsedags present till Mia som ju fyller ar pa Onsdag. Det ar dessutom rea nu sa typ hela nordvastra London var dar och shoppade. Regnet oste ner utanfor sa det kandes anda ratt sa bra att vara inomhus. Nu ar vi hemma och Henry han mar inte bra sa jag har lagat mat och nu slappar vi- det kanns som det ar host...
I fredags sa var vi med Elinor och sedan sa akte vi hem till Cat och Ava och halsade pa. Cats mamma var dar sa vi pratade lite om hennes ammnings kurs som hon varit pa. Hon ar ju bvc tant sa det ar alltid intressant att hora om nya ron.

Mandag
Idag sa akte vi till badhuset och simmade.. Mia och Tova borjar bli sa duktiga i vattnet nu och vagar flyta sjalva med armbanden. Det gick jattebra verkligen och nu ser man att de gillar att bada och att de lar sig lite nytt varje gang man gar. Sedan akte vi hem och Tova sov en stund under tiden som Mia vilade sa strok jag lite skjortor. Sedan kom Cecilia och Emil forbi och halsade pa. Vi snackade en massa om olika kulturer, England och om olika omraden i London.. Ikvall kom Cat och Ava forbi for bade Mia och Ava var uttrakade och Mia sa till mig- Mummy why do we have to stay inside for the whole day? Hmm vi var ju pa badhuset i morse och kom typ hem for ett par timmar sedan- ja barn de ar roliga. Tyvarr sa regnar det mycket for tillfallet sa man kan inte vara ute sa mycket.

Kommentarer
Postat av: Lars

Låter härligt med att bad. Lär dem att trivas i vattnet och att simma, det är bra.

2007-06-25 @ 22:58:30
Postat av: Sara

Hej babe, vill bara önska trevlig helg och saknar dig... Två veckor kvar till semestern, jag längtar. Tjuvstartar med två dagar på västkusten nästa vecka, vilket ska bli toppen! Hörs snart! Kram

2007-06-29 @ 22:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback