Vecka 11- nu kommer varen!

Lordag
Fullt hus med alla barnen.. men sedan borjade Tova spy och allt som allt har hon spytt 5 ganger under eftermiddagen. Mest galla kvar nu stackarn.. :( Jag blir lite orolig men far forsoka kolla henne under natten.

Fredag
Idag kom Josse och Baby Noah hem till mig och vi gick en lang promenad runt i Mill HIll. Sedan nar alla tre barnen somnat sa satte vi oss och tog en kaffe pa ett mysigt golf cafe. Nar Josse akt hem pa eftermiddagen sa gick jag och tjejerna till parken och traffade Kat och Ava. De leker sa bra tillsammans och jag och Kat kan prata strunt. Jo Tova var battre i torsdags igen och idag var hon helt ok. Inga problem.

Onsdag
Tova min lilla alskling har hog feber och bara ligger och mar daligt.. jag akte hem tidigt fran jobbet for att dagis ringde och sa att hon bara grat och grat. Nar jag kom fram sa satt hon med dagisfroken och grat och madde daligt. Usch vad det gor ont i hjartat nar de har ont de sma liven.. :(

Tisdag
Idag pa min lunchrast satt jag ute och snacka skit med Emma, hon jobbar pa en annan avdelning pa LSE och det var verkligen varmt.. kanske runt 15 grader. Varvarme och sol- harligt!

Mia sov inte idag pa dagis sa hon somna i soffan vid 18.30 och Tova har precis lagt sig sa har sitter jag och tar det lugnt.

Mandag
I natt ringde Henrys ex till honom och sa att hennes pappa hade dott och hon var pa sjukhuset med honom och Henrys 2 andra barn var ensamna hemma. Sa Henry fick rycka ut och hamta Helen (Segun hade akt till skolan nar vi kom fram) och sedan spenderade Helen dagen med mig och tjejerna eftersom jag anda var ledig sa var det ju inga problem. Helen var jatte ledsen sa jag forsokte trosta sa gott jag kunde..

Vid elva sa hamtade vi en tjej som jag intervjua for jobbet som Mia och Tovas au-pair. Hon heter Victoria och hon var verkligen jatte trevlig och bra pa alla satt. Hon kommer hit igen pa sondag for att traffa Henry. Om allt gar bra da sa tror jag helt sakert att vi kommer anstalla henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback