Vecka 12

Lordag
Idag ar det lordag och vi ska kolla pa hus.. Mia kanske leker med Ava nu pa morron. Det ar det enda hon vill gora for tillfallet. Tova far stanna hemma med mamma och pappa.

Mia ar helt totalt frisk igen.. det ar val det enda positiva med magsjuka oftast gar det over pa en dag.

Fredag igen
Jaha da var det Mias tur att fa magsjukan.. vaknade i morse och hon borjade spy, somna i sin sang och sedan fick jag dra upp henne ur sangen, in i bilen och kora i rusningstrafik till Renault garaget for att lamna in bilen pa lagning. Efter en tur som egentligen skulle tagir 10 minter men som tog 1 timme och efter att Mia hade spytt i bilstolen sa kom vi antligen fram, lamna in bilnyckeln och ringde en taxi. La en filt pa Mia och lyfte over hela bilstolen i taxin och latsades att allt var helt ok sa fick vi skjuts hem igen och nu tog det bara 10 minuter. Sedan spenderade vi hela dagen hemma med en sjuk liten Mia och en Tova som var totalt uttrakad. Mia spydde igen senare och sa fick man borja om igen med lite rostat brod..

Fredag
Ska lamna in var bil pa lagning idag sa det blir till att stanna hemma och dona och stada litegrann. I helgen ar vi valdigt upptagna med au-pair intervjuer och ska aven titta pa ett 3 sovrums hus som ligger i Mill Hill.

Tisdag-Torsdag
Jag har jobbat stenhart de senaste tre dagarna och forsokt att inte tanka pa att barnen snart inte har nagon som tar hand om dem. Det ar sa svart att bestamma sig och hitta nagon som man verkligen gillar och som oxa gar ihop med barnen och som gillar oss! Men snart ska det val losa sig.

Mandag
Idag akte jag och barnen hem till Cat och Ava och lekte. Melissa tittade oxa in med lilla Luca och vi gick till parken och kaka lunch och lekte pa lekplatsen. Det var svinkallt och sa borjade det snoa! Vi trodde inte det var sant- haromdagen var det ju 15 grader och solsken.
Annars sa letar vi fortfarande efter en au-pair till Mia och Tova. Hoppas att vi hittar nagon snart.. Nu jobbar jag i tre dagar..

Kommentarer
Postat av: Lisa Runesson

Var det ingen av de två som ni hade som passade?
Synd iså fall.

2007-03-20 @ 08:01:23
Postat av: Lisa Runesson

Jag tror jag glömde skicka kommentaren ja ja

2007-03-20 @ 08:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback