Vecka 13 Underbara varen!

Fredag
Oj nu ar det redan fredag.. igar kvall sa spydde Tova och hade lite anfall under natten. Sa vi sov inte mycket. Lite sma trott idag. Tova har precis gatt och lagt sig. Hon somnade pa golvet framfor TVn. Det blir en lugn dag idag och jag hoppas att Tova mar battre nu och inte ska spy mera.. :(

I helgen kommer Henrys barn sa jag tror att vi aker till ASDA ikvall och handlar upp lite mat.

Tisdag
Idag var jag pa jobbet hela dagen och hade fullt upp som vanligt.. han klamma in en lunch med Elinor i solen- harligt varvader har! Sedan hangde Elinor med hem och vi fixade god middag och la tjejerna (som brakade eftersom de visste att mamma skulle ga ut och ta en drink!) Nar de lagt sig sa som sagt gick jag ut med kat och hennes syster och tog en drink pa en bar i Mill Hill. Det var trevligt och gott rott vin. Nar jag kom hem vid 22.30 sa lag Tova i soffan med alldeles rodgratna ogon och hade tydligen legat och gratit efter sin mamma i nagra timmar.. bless her.. :(

Mandag
Idag vaknade vi alla vid 7 och sedan korde vi pappa till stationen och kaka frukost och kladde pa oss.. en typisk morron i var familj kan man val saga.. Sa gick vi till banken och betala en del rakningar och eftersom det var stralande solsken och riktigt harligt varvader sa gick vi vidare till parken. Dar traffade vi Kat & Ava och flickorna lekte och sprang runt- de har sa roligt tillsammans. Bade Mia och Tova har utvecklat nagon slags fobi for hundar.. de skriker (alltsa verkligen skriker!) sa fort de ser en. Sa det ar ju lite jobbigt eftersom det kryllar av dem i parken! Eftermiddagen spenderade vi hemma hos Ava och Kat och barnen lekte sa snallt i tradgarden. Vi hade en harlig dag.. :)
Ikvall har jag lagat stek, med potatis och kantarellsas- mumsigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej familjen!
Tänkte bara kolla hur det var med er? Förstår att ni haft det tufft med en massa magsjuka...urk det är inget roligt..
Sara barnen måste träffa Tyson mer:) ..Går det bättre med mindre hundar? Slå gärna en pling när du hinner och kan. Vi hörs kramar från tjockisen..;)

2007-03-27 @ 22:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback