Vecka 19

Fredag- trakeps

Torsdag
Idag var en handelserik dag.. jag akte in till jobbet pa morgonen men missade mitt tag sa kom saklart en halvtimma for sent.. inte bra! Sen sa var jag tvungen att ljuga ihop en logn om att mina barn inte hade nagon som tog hand om dem pa eftermiddagen eftersom jag skulle pa jobb intervju. Japp jag soker lite nya jobb for jag ar saaaaa trott pa bitchen (ursakta!) som jag jobbar med. Intevjun gick bra och jag ar intresserad om jag blir erbjuden jobbet sa ska jag nog take a risk..
Pa kvallen sa gick jag ut med svenska mammor och at god och billig middag pa Harvey Nichols. Vi var val en 10 stycken sa det var verkligen en lyckad kvall. Saklart fick jag sta och vanta pa en buss i 30 minuter pa vagen hem. Det sog och inte var jag nykter heller!

Onsdag
Hande inte mycket- tittade pa The Apprentice vilket ar ett bra TV program Henry var ute med sin kompis och kom hem vid 4!

Tisdag
Jag kom in lite sent till jobbet idag eftersom det tog sa lang tid att fixa haret i morse- nej jag skoja bara :) Jag akte till GP och lamnade in ett urinprov for Mia har varit konstig i helgen och kissat ner sig typ 8 ganger per dag. Val dar sa bokade jag aven tid att traffa doktorn ikvall vilket vi har gjort och tur var val det for hon har fatt tillbaks sin urinvagsinfektion. Nu har hon fatt nytt antibiotika som hon ska ata i 10 dagar.

Goran jag ville bara saga att Mia tog valde klader haromdagen nar vi skulle ga pa svenska mammor traff- sin svenska fotbollstroja! Har kommer kortet:

92801-114
Sverige ar fantastiskt! Tova och Mia med sina Sverige trojor..

image119


92801-118
Nybadade sota tjejer

Mandag
Idag var det Bank Holiday och helgdag har sa Henry var hemma fran jobbet. Regnet oste ner sa vi spenderade hela formiddagen hemma och stadade och fixade och annat trakigt som tvatt. Sen sov bada barnen i 2 timmar och nar de vaknade sa akte vi hem en svang till Henrys mamma och kakade lite god mat som hon lagat. Pa hemvagen stannade vi till pa Josses lokala Tesvo och handlade veckans mat sa nu ar hela kylskapet fullt. Tova hon ligger just nu och lyssnar pa Astrid Lindgren som laser sagor (en present fran Josse) eftersom hon ar sa svarsovd sa tankte jag att det kanske vore nagot? Hon ligger iaf tyst och skriker inte sa det ar ett stort framsteg- tack till Astrid!

Har kommer min nya frissa:
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Himla snygg friss :)Tycker den ser ut passa dej som kepsen :P saknar er tokmycket!!

xx

2007-05-08 @ 09:47:51
Postat av: Mamma/Mormor

Vilken trendig frisyr,vågat Sara
Fina barnbarn puss ses vi snart?

2007-05-08 @ 10:26:12
Postat av: Mamma/Mormor

Vilken trendig frisyr, vågat Sara
Fina barnbarn ses vi snart?

2007-05-08 @ 10:27:30
Postat av: Mamma

Jag gör allt dubbelt

2007-05-08 @ 10:27:54
Postat av: ia

tjusigt! : )

2007-05-08 @ 12:28:00
Postat av: Sara

Tack for alla kommentarer! Nu kannas det lite battre- i morse sa var haret tok jobbigt att fixa och jag var arg som ett bi. Da sager Henry: "Sara you know you don't like short hair!"
GRRRRRR! Inte precis vad man vill hora. :)
Saknar er alla- hoppas att jag kan komma hem snart. Kram kram

2007-05-08 @ 12:54:38
Postat av: malin

Jag håller tummarna för ditt jobb och hoppas du får det så du slipper bitchen....

2007-05-11 @ 12:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback