Vecka 20 - ska man starta ett nytt liv??

Fredag
Grattis till Fam Ahlin som fick en liten pojke i morse kl 7.21 am- 49 cm och 3400 gram. Allt hade gatt bra. :)

Torsdag
Jenny ringde pa morgonen och sa att hon madde jattedaligt och inte kunde komma till jobbet. Hjalp! Vi ringde runt till typ 8 pers och bad att nagon skulle ta hand om Mia och Tova och tillslut fick vi tag pa Cat som kunde ha dem fram till lunch. Phew!
Pa eftermiddagen akte vi till Brent x och kollade runt lite det var sa daligt vader.

Onsdag
Idag ar det London Stock Exchange resultat dag.. sa alla ar inne pa kontoret sen 7am. Det kanns lite konstigt for annars sa ar det bara jag och Natasha har pa morron. Men eftersom det kommer sa manga viktiga personer hit idag sa maste ju alla 20 personer vara har och kladda i svart drakt!
Det regnar och regnar och regnar- vart tog sommaren vagen??

Tova har lart sig hur man sager "cheese" :)
image130

Tisdag
Idag jobbar jag igen...

Mandag
Gud vilken hektisk dag! Malin ringde typ klockan 7.30 och fragade vad jag hade for planer.. hon hade varit uppe sen 6.30 sa var redan klar att satta sig i bilen och kora hem till mig. Sa vid 9 knackade hon pa dorren och barnen lekte riktigt bra och vi mammor slappade ( sa mycket det gick- mest var det den hoggravida kompisen som slappade!) Vi 11 tiden ringde de in mig pa en andra jobb intervju och sa kom som du ar (nej det gar nog inte jag har fortfarande pyjamasen pa) sa jag lamnade Malin med 3 barn och en i magen och korde Malins bil och gick pa intervju. Det gick ok, inte lika bra som forsta men de ska ringa imorgon. Nar jag kom hem sa beslutade en trott Malin & Rakel sig for att kora hem till sig. Da knackade Melissa pa dorren och det blev fullt os igen. Luca har blivit sa stor nu. Nan timme senare sag hemmet ut som ett bombnedslag trots att jag hade stadat pa morron. Ava och Cat kom forbi och det blev totalt kaos.. men det var roligt.


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej goa familjen!! Sara jag har inte glömt av dig, jag ska ringa här snart... hörde ditt meddelande, men har sen både glömt och inte hunnit. Vilka dagar är det du jobbar nu? Kan ju ringa på en dag. Hoppas att ni får en go helg. Vi ska åka till Ulricehamn och hälsa på släkt idag. Stor kram

2007-05-17 @ 10:11:47
Postat av: Sara

Ingen fara.. sa ar det nar man har fullt upp. Jag jobbar tis-tors men annars ar jag ju alltid hemma pa kvallar. Hoppas att ni far trevligt. Kan du inte skicka lite kort pa magen? Kram

2007-05-17 @ 11:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback