Vecka 21 - Solen skiner igen!

Sondag
Vi har tagit det lugnt mest hela dagen for jag var lite trott i morse nar jag vaknade.. men i eftermiddag sa akte vi till Svenska Skeppet som ligger i Docklands hamn i ett par veckor. Vi tankte eftersom det sporegnar sa kanske det inte ar sa manga manniskor dar - och vi hade ratt! Vi gick pa baten fast det kostade £8 per person. Det var det val inte direkt vart  men det var ju haftigt att ha besokt den. Mia och Tova tyckte det var coolt. Tova var lite radd och verkade mest arg. Men hur gulligt som helst nar vi skulle ga sa sager bada tva; Hej da!

Lordag
Idag var vi pa barnkalas hemma hos Holly som fyllde 3 ar. Jag Tova och Mia blev avslappta vid 12 noon och kakade bbq och drack gott rott vin- ja inte barnen da. Det var en massa trevliga familjer dar sa det var en heldag for alla. Henry och de andra 2 barnen kom lite senare och joinade oss. Pa kvallen slappade vi bara.

Fredag
Idag har jag Mia och Tova varit i parken och lekt pa formiddagen- jattevarmt och skont. Sedan akte vi hem och vilade lite. Nu i eftermiddag har vi varit pa Brent Cross och shoppat lite. Bla en present till Holly som fyller 3 ar idag. Vi ska pa barnkalas imorgon.
Mia har fatt en ny kur av antibiotika for urinvagsinfektion. Denna gangen fick vi en annan sort sa det kanske funkar battre- forhoppningsvis.

Torsdag
Idag hade jag en ny jobb intervju pa telefon. Ett marknadforingsjobb pa ett Oil & Gas foretag. Jag fick det andra jobbet men jag tackade nej till det for de betalade for lite och inga direkta formaner.. detta nya jobbet som dykt upp verkar intressant iaf. Och det ar ju alltid bra traning att bli intervjuad. Andra intevjuen blir i borjan pa nasta vecka sa jag uppdaterar sa snart jag vet mera. Jag har precis lagt barnen och stadat hela huset- det ar alltid ratt sa smutsigt och stokigt pa torsdagar efter att Jenny varit hemma med barnen i 3 dagar och harjat runt ;) Det ar verkligen jattevarmt har och soligt och harligt men tydligen ska det komma daligt vader nu lagom till helgen nar man ar ledig.. typiskt!

Ikvall ar jag ensam hemma Henry ar ute och firar med sitt jobb att han har fatt fast tjanst! Grattis grattis!

Onsdag
Nu langtar jag hem till Sverige- snart maste vi komma och halsa pa!

Tisdag
Idag jobbar jag och solen stralar dar ute.. jag vill ut!

Mandag
Idag akte jag och tjejerna och badade. Mia och Tova var jatteduktiga och de blir sakrare och sakrare for varje gang vi gar. Sarskilt Tova hon ar en liten fisk. Innan sa sa jag alltid att hon kanske var ett lejon (eftersom hon alltid later som ett) i sitt tidigare liv men nu kanske jag far tanka om- kanske en liten fisk?? Pa eftermiddagen kom Melissa, Luca och Holly over och lekte i nagra timmar. Det var trevligt att snacka lite med Melissa. Men Holly och Mia de gar inte riktigt ihop sa ibland ar det lite smajobbigt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sol i Varberg också, puss på er.

2007-05-23 @ 07:57:46
Postat av: Eivor o Rune

Har varit i Kållerstad o fikat idag.
Solen sken och det var/är underbart vackert.
Lars hälsar också.

2007-05-23 @ 20:59:17
Postat av: Sara

Hejsan Farmor och Farfar! Gud vad harligt att fika i Kallerstad! Jag onskar att vi kunde komma vi med.. jag har lite hemlangtan. Snart far vi komma over och halsa pa. Kram fran oss alla

2007-05-24 @ 09:39:13
Postat av: Mamma

Vad kul att Henry fått fast tjänst.Ge honom en
kram från oss i Varberg och önska honom lycka till.
Ge även Mia och Tova en kram och till dig puss puss
från mamma.

2007-05-25 @ 13:02:44
Postat av: ia

lillsyrran skickar en *kram*!

2007-05-25 @ 19:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback