Vecka 22- Solen forsvann!

Sondag
Dags for Svenska Mammor traff igen och vi hade favorit i repris- HIghgate Woods. Verkligen en toppen park med rolig lekpark till Mia och Tova. Vadret var toppen och jag hade ordnat en god picnic med hembakade muffins och mackor. Ylvas man Spencer och Henry hade trevligt och satt och snackade hela traffen. (Vet inte om vad men det verkade som de hade kul :)
Pa eftermiddagen stadade jag och sen kom Jenny och Tobias och passade Mia och Tova sa jag och Henry kunde ga ut tillsammans- UTAN barn.. vi hade mysigt.

Lordag
Idag var vi uppe med tuppen.. efter att jag lagt Mia i hennes sang for att somna igar kvall vid 6.45pm och Tova i mitt rum vid 7pm sa sov bada 2 barnen HELA natten inte ett knyst fran nagon av dem. Sjalv sov jag oxa som en stock jag horde inte ens Henry nar han kom hem fran CW. Nu ar vi hur pigga som helst och klockan ar 7am.

Idag ska vi passa Ava hela dagen sa vi tar hela familjen pa utflykt in till London Bridge dar vi ska vinka av baten som aker hem till Sverige idag. Det blir nog ratt haftigt for de oppnar London Bridge och sen aker de in och skjuter salut..

Fredag
Idag akte vi till Edgware shoppingcentre och kollade lite men sen blev alla trotta och vi akte hem.. val hemma brakade jag lite med Tova som inte ville sova- sen flyttade jag in hennes sang i vart sovrum och da somnade hon tillslut. Pa eftermiddagen passade vi Ava en stund men alla tre var pa daligt humor sa det var rena rama skrikstugan har inne. Big Brother 8 har borjat har nu sa man fastnar framfor TV:n varje kvall. Just nu ar det 11 tjejer i huset sa det ar ju ratt mycket bitching!  

Torsdag
Nu ar det antligen torsdag- Mia sov som en stock i morse nar jag gick hemifran hon sov till och med igenom Henrys vackar klocka.. Idag ska jag forbereda mig for min interbju som jag har imorgon. Annars sa ar det ratt sa mycket att gora har pa jobbet for min kollega ar sjuk.

Lite kort fran var dag i Docklands:
image138

image137

image136

image135

Tisdag
Jobb igen och forhoppningsvis en andra intervju..

Mandag
Regnet det bara oser ner har i London.. men eftersom det var "Africa Day" i Trafalgar Square sa satte vi pa oss regnjackorna igen och akte dit. Det var verkligen svinkallt och sporegn men musik, mat och konst var mycket givande och det var kul. Sen akte vi till Habitat och kollade lite pa mobler och annat och sa handlade vi veckans shopping pa Sainsburys. Mia och Tova var lika vilda som vanligt. Nu ar vi hemma i varmen och har tant ljus och satt pa brasan (oj nej vi har ju ingen brasa! ;) Det kanns som det ar host- solen forsvann!

Kommentarer
Postat av: Ingemar

Det ser trevligt ut,synd på vädret bara.

2007-05-29 @ 17:49:18
Postat av: Sara

Ja vad kan man forvanta sig- det regnar ju ALLTID i England! ;)

2007-05-30 @ 09:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback