Vecka 41 Sverige nu kommer vi!!!

image186

image187

Onsdag
Inatt fick vi ta igen gammal somn som gick forlorad igar natt (fast jag har hort att man inte kan ta igen forlorad somn men men) Bada barnen gick och la sig i tid och sov heeeeeeeeelaaaaaaa natten lang inte en mjolkflaska inte ett knyst. Wow! Och jag och Henry vaknade vid 6am och kunde kramas utan att behova ha 2 sma kropppar mellan oss. Sedan foljde Henry med mig till jobbet och vi kakade frukost tillsammans. Han skulle ner till EBay i Richmond och det ligger pa vagen. Ikvall blir det till att packa allas vaskor (nej, jag har inte borjat annu!) Fast Mia och Tova ska packa sina vaskor sjalva och de ar sa forvantansfulla.

Imorgon aker vi.. sa det blir mer uppdatering nar vi kommer tillbaks igen. Ha en underbar helg allihopa!

Tisdag
Natten till idag var hemsk.. Tova hon bestamde sig for att vakna redan vid 3am och vara vaken och ligga och snacka lite och sparka mig och Henry for att sedan somna om precis nar jag var tvungen att ga upp och jobba. Vad ar det med barn ibland- det ar som om de medvetet vill gora sant dar brakigt (sarskilt nar de vet att man maste upp och jobba).... AARGHH! Sa pa jobbet var jag dodstrott plus att jag fortfarande ar forkyld och har konstigt ont i nacken. Gick hem lite tidigare och tankte overraska mina sma dottrar som var pa Sv Kyrkan men nar jag kom dit sa hade de redan gatt hem. Sa jag satte mig ner i lugn och ro och tog en kaffe och kanelbulle. Kvallen blev lugn jag och barnen krop ner i min stora sang och myste och kollade pa Makka Pakka (Teletubbies liknande barnprogram- undrar ibland om de som gor dessa program ar riktigt kloka.)

Mandag
Jag ar forkyld och har ont i huvudet och nacken och nasan rinner.. men idag ar det lite battre an igar sa det ar ju bra och hoppas att jag ar frisk innan vi aker. Idag ar det hostigt igen och kallt.. jag forstar mig inte pa vadret i host, haromdagen var det hur varmt dom helst och idag ganska ruggigt.
Nu forbereder vi oss pa Sverige- Mia hon fragar varje dag om vi ska aka till Sverige idag och jag sager varje dag pa Torsdag aker vi men det vet ju inte hon vad det ar annu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vilka söta tjejer ni har och jag hoppas att vi får nöjet att träffa er och tjejerna nu när ni är här i Sweden? Kram moster Doris

2007-10-12 @ 21:14:41
Postat av: Lars

Det var riktigt kul attt träffa er och att vi kunde ses allesammans. Det var länge sedan. Farmor o farfar hälsar liksom alla ni såg o inte hann se.
Barnen växer fort.

2007-10-28 @ 19:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback