Vecka 38 - Det borjar lugna sig

TORSDAG
Sista dagen innan helgen och det innebar ingen uppdatering innan nasta tisdag.. eller ja nasta vecka ska jag byta dag och jobba pa mandag sa antar att jag uppdaterar da kanske. I helgen kommer vi verkligen ha fullt upp.. nu nar Mia borjat skolan sa msate vi vara med och vara sociala sa det blir Barbeque pa lordag eftermiddag, och pa sondag ar det barnkalas. Pa tisdag ska jag ta Mia till barnlakaren sa det ar darfor jag ska byta dag- det ar sa skont att mitt nya jobb tycker det ar helt ok att byta dagar sadar. Da behover jag ju inte slosa semester dagar.

ONSDAG- mitt i veckan
Nu har vi antligen kommit iordning i huset, Jennie borjar bli varm i skorna, Mia klarar sig bra i skolan och Tova hon har fortfarande inga problem med att vara utan bloja, jag och Henry vi jobbar pa och ja som sagt allt borjar sakta men sakert bli lugnare efter en stressfull flytt och mycket nytt under en period.


Kommentarer
Postat av: Lars

Bra att det ordnade sig med Mias feber. Bra att ni får lite ordning runtomkring er. Kram.

2007-09-20 @ 09:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback