Ett svart Sock problem

Det blir ett inlagg till idag.. barnen har lagt sig, sover snallt i sina sanger.. jag har kollat Hollyoaks och nu har jag precis avslutat mitt tredje jobb.. Sortera sockar.. Jag HATAR svarta sockar! Sa ska man sitta och pussla ihop ratt par med varann. Det enda man har som vagledning i denna djungel ar olika grader av svart.

image276
Har ligger de hemska sockarna och vantar..

Jag foredrar verkligen sockar som har typ ett monster som nedan.. men haromdagen sa mannen att de tva sockar jag hade parat ihop var tva vanster fotter och horde inte alls ihop. Alltsa ar inte det hojden av petighet? Och vem har nansin typ tankt "Idag har jag tva vanster sockar pa mig"  ALDRIG jag iallafall nan annan? lol

image277
En socke som jag foredrar men som aven den inte ar problemfri

Kommentarer
Postat av: Martina

HA ja som också har stora problem med mina strumpor, du såg kanske att jag också har ett inlägg om mina problem! =)

Postat av: Mamma

Äntligen är det någon som tar upp detta problem
Varför har alla män svarta sockar och på dessa svarta sockar är det olika muddar också?

2008-04-17 @ 22:00:22
Postat av: Linda

Då tycker jag att ägarna till de svarta sockarna kan para ihop dom själva... faktiskt :-) hälsa från mig!

2008-04-18 @ 17:43:02
Postat av: Malin

Ha ha samma diskussion här hemma jag skulle kunna ha typ rakels strumpa och min egen utan att märka skilnad medans Fredrik är super petig.... män.

2008-04-18 @ 20:48:21
Postat av: Jenny

hahahaha! du är väl för gullig! i-landsproblem när de är som bäst=D

2008-04-19 @ 12:30:57
Postat av: Sara

;) Jag ska halsa mannen.. Kram

2008-04-19 @ 17:23:22
URL: http://runesson.blogg.se
Postat av: Lotta

hahaha.. samma problem här.. det är ju oftast bara ribbningen längst upp som skiljer dem at ocksa.. väldigt irriterande för det tar sa himla lang tid att para ihop dom!! hihih ilandsproblem som jenny skrev här ovan ;-)

2008-04-19 @ 22:10:18
URL: http://www.gottablandat.wordpress.com
Postat av: Andreas

Jaha, dar ar mina tva hoger strumpor som jag har letat efter i typ 2 ar nu. Jag har ju tva vanster strumpor har som jag inte har kunnat anvanda. Det betyder ju att jag har gatt barfota 2 dagar i veckan de senaste aren. Och sedan kan jag saga att det ar valdigt latt att skilja dem at, man kanner ju pa bommuls kvalieten vilka som hor ihop..... Kvinnor

2008-04-20 @ 03:32:25
Postat av: Sara

Harligt att en man har vagat sig in! ;) Ja brorsan du bodde ju har under en period sa du maste fatt med dig fel sockar helt enkelt. Nar kommer du och lamnar tillbaks?

2008-04-20 @ 10:21:45
URL: http://runesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback