Haxdansen

Sa efter Lindas tips om Haxdansen sa gjorde jag en kopp te till mig sjalv satte mig i sangen med laptopen och startade forsta avsnittet.. och sen var jag fast! Sa jag kollade pa 4 avsnitt igar kvall innan jag fick ta mig i kragen och stanga av. Maste ju sova oxa och skulle ju upp tidigt idag och ga till jobbet. Men nu ar det sa spannande och jag vill bara hem igen sa jag kan kolla pa de 2 sista avsnitten..

Annars sa hander det inte sa mycket nar jag jobbar.. det blir liksom samma visa varje dag. Nar jag kommer hem fran jobbet vid 5pm sa pratar jag med Sofia ett tag om deras dag och sen nar hon akt sa badar jag barnen, pa med pyjamaser och sen brukar vi sitta och gosa i soffa tillsammans, innan jag lagger barnen vid 7pm. Mia hon sager till mig sa for tjag kommer hem: "Mamma can we gosa" och det ar sa harligt att hora det efter en lang dag pa ett stressigt jobb. Sa underbart att man har sa fantastiska barn.

image279

Kommentarer
Postat av: PiM

oj, har jag missat nåt?? Häxdansen... får ta & fixa hem den jag oxå :)

Visst é barnen FÖR härliga ibland??!! Vissa dagar skulle jag kunna skriva uppsatser om skoj om hur barnen uttrycker sig - Ha en bra dag // PiM

Postat av: Linda

Ha! Visst är det en bra serie. Jag missade första avsnittet och sista så jag ska också ladda ner och se igen :-) Det dumma är att det gick nästan samtidigt som Anna Pihl som ju också är en himla bra serie så jag har sappat lite mellan dessa två...

Ha det bra. Kram L

2008-04-23 @ 11:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback