Helgen

I lordags var vi pa barnkalas hemma hos Luis som fyllde 3 ar.. jag tror det var en sadar 20 barn dar och foraldrar sa det var fullt os.. men det som ar skont nu nar barnen ar lite storre ar att mestadels sa leker de sjalva och man kan njuta.. jag tog lite champagne mmm sa gott och lyxigt. Dessutom sa var det stralande sol och typ 20grader Underbart!
Kvallen var trevligt Elinor kom over och vi kakade kinamat och drack vin.

Pa sondagen vaknade vi av att det osregnade utanfor sa vi lag kvar lange i sangen. Jag kollade in serien "Barnmorskorna" och fick lite tarar i ogonen. Verkligen vart att se om man har gatt igenom det sjalv.. och jag blev sa forvanad over de fina brickorna som man far nar man fott barn. Med svensk flagga och sa fint! OCH trodde inte det var sant nar de borjade gora hemmagjorda smoothies som man fick nar man hade varkar! Ha ha de svenskar som klagar pa den svenska sjukvarden ska fa hora ett och annat.. ;)

Pa sondag eftermiddag var vi och hamtade var TV, min gitarr och var luftmadrass som har bott hemma hos Sofia & Jonatan ett tag. Det var kul att se hur de bodde aven om de snart ska aka hem igen.
Sa blev det besok hemma hos Henrys mamma. Barnen var ratt sa valuppfostrade sa det var ju positivt.

Senare sa akte vi aven och halsade pa hos var nya Childminder som borjar i mitten av Maj.. det var skont att se hur hon bodde och sa fick vi lite papper och kopia pa pass etc. Man far ju vara lite forsiktig med sant.

Kommentarer
Postat av: Doris

Spelar du gitarr? Dorran

2008-04-29 @ 15:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback