I can do a lot of things.... and I do

Ibland forundras jag over allt jag kan gora och som jag faktiskt gor.. nan sa till mig att jag ar en san dar DUKTIG person som alltid ar sa bra pa allt.. men inte jattebra pa nat. Sa kanns det for mig att visst jag kan allt men egentligen har jag ingen direkt talang. Sa vad gor man da? Gar omkring och ar DUKTIG hela dagarna?? Ja ibland verkar det sa fast sa tanker jag vad ar det som ar sa daligt med att vara DUKTIG da? Man kan ju kalla det OVERLEVARE oxa om man vill det later ju lite storre. I can do a lot of things... and I do.. :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Precis så känner jag också visst duktig men inte skit bra på något speciellt ingen talang. Men man får väll vara glad för det man har.

2008-04-11 @ 22:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback