Jenny Jenny Jenny

Nu har kara Jenny akt hem.. sa sorgligt Mia & Tova sa bara "oh no" nar jag sa att nu maste Jenny aka hem till Sverige igen. Sen sa Tova "Thats where she lives" Jaha sant ar livet..

Men idag hade vi en toppen dag tillsammans.. vi var ute i tradgarden hela eftermiddagen och klippte graset med var super snygga nya grasklippare. Den heter Flymo och flyger liksom over grasmattan OCH samlar upp allt gras dessutom sa verkligen ett bra kop. Seriost ar man inte ganska vuxen nar man koper grasklippare????

image270Super fin eller hur!?

Idag var min forsta dag som Avas nanny.. :) Det gick bra och barnen var relativt snalla. Vi hade dessutom Cecilia & Emil pa besok a vi kakade jordgubbar med glass och mumsig chokladsas..

Tova ar lite sjuk nu. Ont i orat, magen och kliar pa kroppen. Sa vi var hos doktorn i morse for att fa ny kram. Hon har lite torr hud lillan men nu ska det nog ga bra.. Mia har fortfarande forkylning men har varit i skolan och verkar helt ok.

Igar kvall gick jag och Jenny pa Scandi Kitchen som hade vinkvall det sager man val aldrig nej till? Det var trevligt och god mat och dricka. Innan vi gick dit sa tittade vi in pa Primarks flagstore pa Oxford Street. Det var GALET! Jenny tog mig runt hon ar ju veteran och sedan stod vi i en ko av typ 30 personer innan vi kunde prova.. ja som sagt GALET...

image271 
Kram Jenny fran Mia & Tova


Kommentarer
Postat av: Jenny

åh vad söta ni är! Tusen tack för allt, det var verkligen helt underbart att få komma och hänga lite med er=) Massa kramar och pussar

2008-04-12 @ 12:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback