Min alskade mammagrupp

Idag kom mina svenska mamma kompisar hit pa mammatraff.. jag alskar vara mammatraffar.. det ar sa svenskt och sa harligt och alla liksom forstar varann. Ja det har med jamnstalldhet menar jag da ;)  Ha ha

Vi hade som sagt mycket trevligt aven om det var lite livat ett tag. Vi var val 9 mammor och 14 barn sa ni kan ju tanka er.. inklamda i en liten engelsk lagenhet.. men som sagt jag alskar allihopa och nu har vi kant varandra valdigt lange.. mina underbara kompisar Jessica och Cecilia hade bakat och Jessica kom extra tidigt och hjalpte pa morgonen innan alla kom. Alla barnen lekte faktiskt bra och inte alltfor manga slagsmal. Mia lyckades dessutom somna i soffan mitt i allt fattar inte hur!

Nar alla hade gatt stadade jag ett hus som sag ut som ett bombnedslag. Nu ar hela huset sa fint, barnen sover och jag lyssnar pa Lisa Ekdahl & Winnerback. En bra lat som heter Tvivel.

"Jag blir oinspirerad och lessen, av kraven och stressen.. jag har frihet i blicken precis som du och har star livet i farstun sa nara inpa, men det ar nat som gnager anda.. Det kallas tvivel det dar som stor.. det kallas for en klump i magen och ett konstigt humor.. och jag ser hur du tanker pa nat.. hur du langtar dig bort.. som en fagel i en bur.. en obehaglig distans.. en konstig kansla nanstans.. det kanns tomt eller hur.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback