Rattvist eller inte??

Igar nar jag la Tova sa vagrade hon att lagga sig och sova. Hon hade sovit en timme under dagen och da ar hon verkligen omojlig att sova. Hon kommer upp hela tiden och maste kissa, maste dricka, maste tanda lampan, maste bajsa, maste kissa igen, maste hamta en grej, maste vara vaken, maste kissa... Och som sakert manga mammor vet vid 9 tiden pa kvallen nar det har hallit pa i ett par timmar sa ar man ratt sa trott pa det dar springandet. Vet inte vad ni sager men jag vill iallafall ha lite lugn och ro innan jag lagger mig. Sa jag sa till henne att om hon inte somnar nu sa tar jag hennes napp och teddy (alltsa vad ska man gora da?? Nar man forsokt med allt annat!) och saklart testade hon och somnade inte sa jag in med bestamda steg och tog resolut T&D. Som vantat borjade hon gallskrika men slutade efter nan minut och bytte taktik och sa bara med bestamd rost "That is not fair it is MY teddy and dummy!"

image284
En mycket envis och bestamd liten dam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback