Annu en vecka ar slut

Jaha da har man gjort annu en vecka pa jobbet och nu ar det helg..

..har precis lagt barnen och de susar sa sott i sina sangar med sina teddies. Sjalv sitter jag har ensam och lyssnar pa kara Lisa Ekdahl och en del Winnerback. Kanske ska jag gora lite Chai te? Pa Stockholms vis kanske? Visste ni det ni pa vastkusten att tydligen sa dricker man te i vanliga glas i Storstaden och inte i tekoppar. ;) Det e ju bara saaaa coolt! lol

Imorgon ska vi aka hem till Asa och William och leka lit och sen pa em ska vi till Coffee & Tease och fika med Hanna & Co. Det ska bli roligt.

Pa fredag har jag en telefon intervju for ett jobb nanstans i Europa.. bra med lite erfarenhet och kul att man blivit kallad till intervju av alla miljoner sokande. Berattar mera om det dar senare.

I helgen ska vi kopa en skoluniform till Mia och nya skolskor.. ja hon kommer bli sa soooot min underbara tjej!

Kommentarer
Postat av: Malin

Sitter här och lyssnar på Lisa jag med snart kan vi lyssna tillsammans. xxx

2008-08-13 @ 20:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback