Hokarangen

Malin min underbara van och inneboende ska flytta till Sverige, nu ar det bestamt och nasta sondag flyttar hon till Stockholm, ganska sakert Hokarangen.. Hokarangen det ordet hatar jag hur manga ganger man maste hora detta fruktansvarda ord! lol :) Nej vi vill verkligen inte att Malin Isak och Rakel ska flytta till Sverige sa trakigt... vi har blivit en liten familj har i lilla lagenheten. En kvall nar vi satte oss vid matbordet och skulle ata middag sa Mia foljande: "Mummy should we light the family candle. We are all together and we are a family so we should light the family candle" Ar hon inte underbar den ungen??

Annars sa lever jag och Malin livet har.. vi gar ut och passar pa att vara barnvakt at varann sa mycket som mojligt nu innan de flyttar ut.

I torsdags hade jag Ava har och barnen lekte fint hela dagen antligen ar alla friska och krya. Vi gick till banken och gjorde lite andra arenden sen tog vi det lugnt resten av tiden.

I fredags akte vi till Softplay och lekte barnen hade roligt. Sen pa kvallen gick jag ut och tog en drink med mina kollegor och pa vagen hem sa motte jag en kille som trodde att jag var typ 22 ar gammal.. ja det var ju roligt att hora! ;)

I dag lordag sa kom Henry och hamtade Mia & Tova vid 10am och han har haft dem hela dagen sa jag och Malin (som oxa lamnat av sina barn till deras pappa) passade pa att aka in till Oxford Street och shoppa lite pa Primark och New Look. Det var helt underbart att kunna prova klader och ta det lugnt och njuta av shopping. Sen var vi pa donken och kakade och sa tog jag bussen hem. Kunde tom lasa en tidning pa bussen perfekt!

Ikvall ar vi ensamna har sa det ska bli skont att lagga sig tidigt.


Kommentarer
Postat av: PiM

HEJ!!!

har mycke & ta igen... Vår dator kraschade ju - tebax på halvfart i svängen igen :) Hoppas allt é bra med er - ska kolla vidare härinne innan jag kojsar Go Natt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback