Malins leaving party

Igar kvall var det dags for Malins avskedsfest.. sa som sagt vi dumpade av barnen hemma hos Cat & Co och sen hem igen snabbt in i duschen, sminka sig och fixa haret, hallde upp lite vin och satte pa musik pa hog volym. Party party party. Jessica och hennes man tittade oxa in och snalla husband korde oss till Camillas hus dar vi skulle ha lite forfest. Dar gav vi Malin hennes presenter vi hade kopt Kath Kidston porslin och Anna B hade designat en tavla. 
Sen akte vi in till stan och pa en klubb som heter Ruby Lo dar var det bra musik men inga span sa vi gick vidare till en annan klubb.. under kvallen besokte vi typ 5 klubbar. Och tur att vi ar sa snygga *blink* vi kom in gratis pa alla.
Det var en lyckad kvall och vi kom hem pa smatimmarna sa idag nar vi vaknade och hamtade upp barnen var vi ganska trotta men det var det vart. 

Det hade gatt bra med sleepover hos Cat sa det var ju skont. 

Idag har jag slappat hela dagen vi har haft typical english skitvader har idag sa det vasr ju ok att bara ligga i sangen. Henry har haft barnen sedan lunch och ska lamna dem snart. Sjalv ar jag barnvakt at Isak som sover gott i sin sang. Snallare och sotare bebis far man leta efter! Han ar sa lik sin mor... 

Och ja just.. det togs en hel del kort igar kvall oxa.. ska verkligen se om jag kan ladda upp ett par stycken. 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Låter som att ni har det bra...Oj så jag saknar er!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback