Mia, Tova och deras pojkvanner

Jag har markt att mina sma tjejer leker och umgas valdigt bra med pojkar.. William och Mia leker och pratar och umgas och hittar pa roliga saker inte ett brak.. sen har jag en kompis Christina som har tva pojkar som ar jamngamla med Mia och Tova sa de har varsin. Igar var vi i parken och hade picnic och jag och Christina kunde sitta och prata och dricka kaffe och barnen de lekte pa och sparkade boll och lekte i buskarna (ja man far ta vad man har nar man inte har skog!) efter ett par timmar sa kom Cat & Ava och direkt blev det brak- "My mummy said" "Well MY mummy said" "You are a meanie" "No YOU are a meanie" osv osv osv. Alltsa tjejer! Ar det inte lattare med pojkar?

Kommentarer
Postat av: Conny Ray(Falkenberg)

Små barn små problem,stora barn stora problem.Det är inte lättare med pojkar,tro mig!

2008-08-25 @ 09:53:48
Postat av: Conny Ray(Falkenberg)

Ett stort GRATTIS till dig Tova på din födelsedag,hoppas att ni kommer och hälsar på.

2008-08-26 @ 07:26:25
Postat av: Mormor

CONGRATULATIONS TO YOU TOVA HIP HIP HURRA!!!!!

2008-08-26 @ 08:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback