Nu ar hosten pa vag

Idag borjar den nya sasongen av XFactor har i UK.. sa da vet man att hosten ar pa vag.. nya serien kommer halla pa fram till jul och det ar sa bra for en ensamstaende mamma som sitter hemma pa lordagskvallarna och ugglar.

Igar tog jag Ava Mia och Tova till IKEA och lamnade in dem pa Smaland dar lekte de snallt i 1 timme nar jag gick runt och tittade.. kopte en vaxt, en ny lampskarm till min lampa som gick sonder, lite nya tallrikar och lite svensk mat saklart. Och sedan satte jag mig med en tidning och fikade och tog en kaffe. Da kandes livet ratt skont faktiskt!

Idag var jag ensam hemma barnen var med Henry.. jag akte till IKEA igen.. sa kul har jag pa mina lediga dagar. Kat foljde faktiskt med sa vi hade mysigt och det akte ner lite mera nya saker. Sa nu har jag ett lite finare hem.

Glada och goda nyheter reser snabbt fran land till land.. Malin ska flytta hem igen!! Ja alltsa hem hit till London igen. Harligt och trevligt och ja helt perfekt!

http://www.youtube.com/watch?v=NjQXMZe2ouk

Jag gillar den har laten valdigt mycket.. tror det ar en gammal reklam i Sverige.. men det struntar jag i.. den ar bara skon..


Kommentarer
Postat av: Lotta

heeeej! hur gick intervjun? e ju supernyfiken!!

skickade jag lösenordet till dig förresten`? e lite förvirrad om jag svarade dig pa det elle rinte.



kraaaaaaaaaaaaam

Postat av: sara

kikar in

2008-08-18 @ 16:29:54
URL: http://sethsson.blogg.se/
Postat av: cecilia b

Ju längre jag tillbringar i Sverige ju mer känner jag mig hemma i London. Saknar dig kram cecilia

2008-08-20 @ 15:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback