Nu ligger vi pa!

Jaha dagarna bara gar och gar sa jag och Malin vi ligger pa och gar ut omvarandra.. vi ses pa dagarna med barnen men sen ar det utgang som galler pa kvallarna. Ikvall ar det jag som ar inne med 3 barn och har precis lagt dem alla sover klockan ar 6.30pm inte daligt sa jag kan ha det lugnt och skont har hemma. Jessica tittar in senare och ska visa mig brollopsfoton och beratta allt om hennes stora dag. 

Vad har hant annars.... jag har borjat mitt nya jobb. Det gar riktigt bra och chefen ar schysst. 

Barnen ar lika vilda och livliga som vanligt. 

Igar var vi och halsade pa en dagmamma som ska passa Tova hoppas det gar bra. Sen akte vi till parken och precis nar vi kom fram sa borjade det osregna ja engelsk sommar! Sa vi satte oss under ett massivt trad och packade upp var picnic kottbullar och pannkakor riktigt svenskt. Precis da kom det upp en polis och sa med strang rost att dar fick vi minsann inte sitta och fika det var ju ett heligt trad fran nangang pa 1800-talet. Vi bara stirra pa honom men sa skratta han och sa att han sjalvklart skamta. Sen kom hans kollega och hangde lite vid var picnicfilt. Men det kunde ju varit nan san riktigt lojlig regel som de hittar pa har i UK. ;) 
Sen sa sprang barnen ute i regnet det fullkomligt oste ner och sa emellanat sa kom de och skrek "mummy I am wet!" Nej dar fanns inga regnklader inte. 

Idag ar det Malins leaving party sa vi ska dumpa alla 3 barnen hos Cat och sen hem piffa lite och bli snygg kanske kan ta lite kort som jag kan lagga upp pa mig nar jag ar piffig.. ha ha det vore val trevligt!

Det finns en mycket glad nyhet oxa.. Malin ska lamna sin bil har med mig sa nu ska jag snart kora runt i en bla volvo 940 den ar som en stor pansarbil- underbart!! 



Kommentarer
Postat av: Mamma

Man skall aldrig ge upp efter regn ( skitväder) kommer solsken upp på tårna Sara....

2008-08-09 @ 18:16:31
Postat av: Mamma

Men Sara du behöver väl inte piffa till dig du är ju alltid till din fördel (ps glömde i kommentar nr 1)

2008-08-09 @ 19:57:29
Postat av: Sara

Mamma du ar for go!

2008-08-09 @ 21:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback