I brist pa annat sa antar jag utmaningen

8 (Favorit)program - eller man kan kalla det mera program som jag tittar pa i brist pa annat... fick ju ta till nagra kassa for jag kollar ju aldrig pa TV langre..


  • Desperate housewifes
  • Brothers & Sisters 
  • X-Factor 
  • Hollyoaks
  • Lost 
  • Andra Avenyn
  • Melodifestivalen

8 Saker jag gjorde igår

  • Kramade mina barn 
  • Skallde pa mina barn 
  • Skrattade tillsammans med mina barn 
  • Gosade tillsammans med mina barn
  • At canapeer och drack rott pa barnkalas 
  • Vaknade jamte Malin
  • Lagade scrambled eggs till lilla (icke-)funktionella familjen
  • Chattade lite pa msn


8 Saker jag ser fram emot

  • Den dagen jag vinner pa lotto  
  • Arhundradets fest
  • Nar vi far aka till Sverige pa holiday nasta gang
  • Ett svar pa ett email
  • X-Factor finalen 
  • Mias julspel imorgon!
  • Nasta skidsemester 
  • Varen

8 Favoritresturanger
  Vet inte om jag ens varit pa sa manga sa at jag kan ha 8! stycken favoriter haha


8 Saker på min önskelista

  • Ett nastan nytt liv 
  • UGG boots
  • Resa vart som helst (det blir sa nar man aldrig gor det man nojer sig med allt!) 
  • Lyxigt smink
  • Att fa bli lamnad ifred ett tag 
  • En bil garna sprillans ny BMW men samma som ovan ett vrak gar oxa bra! 
  • Wii
  • Gratis medlemskap pa Virgin Active

8 Personer jag utmanar - .blogg.se

Jag har inte sa manga vanner men om nan kanner sig manad kor hart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback