I natt jag dromde...

.. nagot om jag dromt manga ganger forut... jag har en aterkommande drom som ar sa underbart harlig, sa fin och skon och den aterkommer ratt ofta. Samma drom, samma personer, och samma slut. Ah jag vaknar alltid med ett leende pa lapparna aven fast det ar sa dar hemskt att vakna upp for det ar ju da man forstar att det BARA var en drom. Ibland undrar jag om drommen kommer bli sann nangang. Det kanns som den MASTE det for den aterkommer ju hela tiden.. i flera ar.
Nar jag var liten hade jag en liknande drom som alltid kom tillbaks.. varje gang jag var magsjuk. Jag mindes aldrig vad den handlade om nar jag vaknade bara att den var hemsk och fruktansvard. Men sen forsvann den lika snabbt som den kom.. konstigt det dar md mardrommar. Om jag minns ratt sa hade jag en hel del mardrommar nar jag var liten men nu for tiden sa ar det mest harliga skona drommar.. ar det for att livet ar kaos pa riktigt och man liksom kompencerar i drommen??

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag hoppas den blir sann, for oss bada tva, tank vad roligt vi kunde ha ha haha

2008-12-03 @ 14:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback