Nu vantar vi pa julen

Jaha har hander inte sa mycket alla ar i Sverige och firar jul och vi ar har.. ganska tyst och tomt.. men i sondags var vi faktiskt och kopte en gran och kladde den. Wohooo! Sa nu hoppas vi att julen kommer hit till oss oxa.. vi har faktiskt fullspackat schema tack till alla mina underbara vanner som barmhartigar sig over oss i jul nar vi inte har nan familj har. xxx

Idag jobbade jag fast jag trodde jag hade semester men tydligen sa hade jag inte det sa det var bara att masa sig till jobbet. Kanske maste jobba imorgon oxa vem vet...

Har kommer lite kort fran Mias och Tovas julspel.


Mamma min vinge ar sne..


..och nu kliar det oxa jag klar av mig..


Tova talade om for Tomten att hon varit naughty haha


Mia sjunger Whopsy Daisy Angel laten


och har sager hon sin replik "she was clumsy"

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men gullungar! åh vad jag saknar er! ha en jättebra jul, massa kramar och pussar till mina favoriter!

2008-12-22 @ 23:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback